کد خبر: 123628
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

باهنر : اصلاح طلبان را تهدیدی برای نظام نمی دانیم

نائب رئیس مجلس گفت: در بین اصلاح‌طلبان طرفدار نظام ، مومن و وفادار به اسلام و نظام زیاد داریم ولی بالاخره از درونشان یک فتنه در آمده است، همانطور که از درون اصولگراها هم جریانی به نام جریان انحراف بیرون آمد.

باهنر : اصلاح طلبان را تهدیدی برای نظام نمی دانیم
کد خبر: 123628
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی بیان کرده است که 28 سال حضورش در مجلس کافی است. او در این گفت و گو به فعالیت های اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس دهم اشاره کرده است و این نکته را گفته است که مخالف است که کسی بخواهد همه اصلاح‌طلبان را با چوب ساختار شکنی براند.

در ادامه گزیده ای از صحبت های نائب رئیس مجلس می آید:

*اگرچه اصلاح‌طلبان به عنوان حزب رقیب تهدیدی برای اصولگرایان محسوب می شوند اما اصلاح طلبانی که به مجلس می آیند و رای می آورند را به هیچ وجه تهدیدی برای نظام نمی دانیم.

*در بین اصلاح‌طلبان طرفدار نظام ، مومن و وفادار به اسلام و نظام زیاد داریم ولی بالاخره از درونشان یک فتنه در آمده است و اگر کسی الان می خواهد وارد میدان شود باید تکلیفش را با فتنه روشن کند، همانطور که از درون اصولگراها هم جریانی به نام جریان انحراف بیرون آمد.

*ما به طور رسمی در کشور حزب فراگیر و قدرتمند و چارچوب دار نداریم. بلکه خط و ربط‌ها معمولا شناور هستند.

*ممکن است لیستی به نام لیست اعتدالیون وجود داشته باشد، یا لیست اصولگرایان اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلبان اصولگرا اما اینکه بتواند جریان ساز باشد بعید است.

*متاسفانه از درون اصلاح‌طلبان نیز جریانات ساختارشکن بیرون آمدند اما اگر کسی بخواهد همه اصلاح‌طلبان را با این چوب براند من کاملا مخالفم.

*28 سال حضور من در مجلس کافی بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها