ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت!

مونا مجتهدی دختر این بازیگر فقید در تماس با ایسنا ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه دقایقی پیش از بیمارستان تماس گرفتند و اعلام کردند مادرم صبح امروز (جمعه، 20 فروردین) از دنیا رفته است.

ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت!
کد خبر: 124930
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتماد آنلاین-ثریا حکمت با نام اصلی آذر مهدی قلی‌خانی متولد 1332 در خوی بود که پس از اخذ مدرک منشی‌گری از اوایل دهه 50 فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد که تا اواخر دهه 80 ادامه داشت. از جمله فیلم های سینمایی که این هنرمند فقید در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده بود می‌توان به آثاری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «شب شکن»، «سمندر»، «جدال در تاسوکی»، «بهار در پاییز»، «دو همسفر»، «حالا چه شود؟»، «روز دیدنی»، «نیش»، «تهاجم»، «ماه‌پیشونی»، «آواز قو»، «عروسی مهتاب» و فیلم به‌یادماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی اشاره کرد.

«مرد اول»، «آپارتمان»، «فاصله»، «گزارش»، «خانه به خانه» و «خاطره‌ها» هم از جمله سریال هایی هستند که حکمت در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر بیش از یک دهه بود که فعالیت بازیگری نداشت و در سال‌های اخیر با مشکلات معیشتی زیادی مواجه بود.

حکمت که در اوایل سال جدید به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شده بود با بهبود نسبی شرایطش ترخیص شده بود ولی بامداد 16 فروردین‌ماه به دلیل تشنج و لخته شدن خون بار دیگر به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها