کد خبر: 125050
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از مذاکرات مجلس؛

یارانه بگیرانی که ماهانه سه میلیون دریافتی دارند حذف می شوند

صبح امروز خبری مبنی بر حذف یارانه 24 میلیون نفر از یارانه بگیران در مجلس بر روی خروجی سایت ها و خبرگزاری ها قرار گرفت خبری که محمد حسین فرهنگی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی آن را خلاف واقع دانست.

یارانه بگیرانی که ماهانه سه میلیون دریافتی دارند حذف می شوند
کد خبر: 125050
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- محمد حسین فرهنگی در حاشیه بررسی بودجه 95 کل کشور با انتقاد از مذاکرات و مسائل مطرح شده توسط برخی نمایندگان گفت: دوستان مراقب اظهارنظرهای خود باشند چرا که در حال حاضر اخبار خلاف واقع در رسانه ها در حال انعکاس است.
وی ادامه داد: قرار نیست یارانه 24 میلیون نفر از افراد یارانه بگیر حذف شود بلکه تنها کسانیکه 3 میلیون در ماه دریافتی و حقوق می گیرند و پردرآمدند حذف می شوند. اما مذاکراتی منعکس می شود که خلاف آن چیزی است که تصویب شده است.
گفتنی است در ابتدای جلسه و در حین تصویب تبصره هدفمندی بودجه 95 محمد باقر نوبخت تاکید کرد: حذف یارانه نقدی سه دهک بالای جامعه شامل 24 میلیون نفر نیست و مجلس آمار درستی ارائه نکرده است.
وی با تاکید بر اینکه ۲۴ میلیون نفر عددی واقعی و محاسباتی نیست، تصریح کرد: با بیان این حرف که قرار است ۲۴ میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی حذف شوند، اولین کسانی که نگران می شوند افراد پردرآمد نیستند بلکه افراد کم درآمدی هستند که دولت و مجلس مصمم به پرداخت یارانه به آنها می باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خاطرنشان کرد: ما ناگزیر به ارائه پیشنهادی جامع و اجرایی منطبق با اهداف قانون می باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها