صوفی در گفت و گو با «اعتمادآنلاین»:

جریان انحرافی در حال پرداختن به مسئله ریاست مجلس است/ اینکه عارف باید انصراف دهد کاسبکارانه است

علی صوفی گفت: در تمام دنیا هم به همین شکل است و حزب یا جریان سیاسی که اکثریت کرسی های مجلس را دارد به دنبال کسب صندلی ریاست است / گویا برخی از افراد قصد دارند با اختلاف افکنی مرحله دوم را به حاشیه ببرند و ریاست مجلس را موضوع اصلی این روزها قرار دهند در حالی که بازهم تاکید می کنم، در حال حاضر مرحله دوم انتخابات مجلس مهم است

جریان انحرافی در حال پرداختن به مسئله ریاست مجلس است/ اینکه عارف باید انصراف دهد کاسبکارانه است
کد خبر: 125371
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین - علی صوفی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شهر تهران در گفت و گو با «اعتمادآنلاین» در رابطه با موضوع ریاست مجلس دهم که این روزها برخی از رسانه های خاص در حال دامن زدن به آن هستند و قصد اختلاف افکنی در جناح اصلاحات را دارند، گفت: متاسفانه برخی از افراد و گروه های سیاسی به گونه ای در بحث ریاست مجلس رفتار می کنند که مباحث اصلی به حاشیه می رود.

صوفی ادامه داد: رقیب می خواهد اختلاف افکنی کند تا از بحث اصلی این روزها که همان مرحله دوم انتخابات مجلس دهم است، دور بمانیم و خودش پیروز انتخابات شود.

او افزود: اما در این میان بحث اصلی و مهم در حال حاضر مرحله دوم انتخابات مجلس دهم است که نباید از این موضوع مهم غافل شویم اما گویا برخی از افراد قصد دارند با اختلاف افکنی مرحله دوم را به حاشیه ببرند و ریاست مجلس را موضوع اصلی این روزها قرار دهند در حالی که بازهم تاکید می کنم، در حال حاضر مرحله دوم انتخابات مجلس مهم است.

صوفی با بیان اینکه طرح چنین مباحثی که عارف باید از ریاست مجلس انصراف دهد، کاسبکارانه است، گفت: بحث انصراف عارف از ریاست مجلس از سوی رقیب در حال کلیک خوردن است.

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شهر تهران با تاکید بر اینکه اصل انتخابات در شرایط فعلی مرحله دوم است، گفت: همه باید ابتدا این مرحله را پشت سر بگذاریم و بعد سراغ مرحله بعد که انتخاب ریاست مجلس برویم.

او ادامه داد: یک جریان انحرافی در حال دامن زدن به مسئله ریاست مجلس قبل از مرحله دوم انتخابات است که این مسئله به طور کلی انحرافی است.

علی صوفی با طرح این پرسش که مگر ممکن است که اکثریت مجلس را داشته باشیم و به دنبال ریاست مجلس نباشیم، گفت: در تمام دنیا هم به همین شکل است و حزب یا جریان سیاسی که اکثریت کرسی های مجلس را دارد به دنبال کسب صندلی ریاست است.

این فعال سیاسی بیان کرد: در حال حاضر دکتر محمد رضا عارف در استان های شمال کشور سخنرانی دارد و خوشبختانه با استقبال خوب مردم روبرو شده است، که امیدوارم مردم مانند مرحله اول انتخابات در مرحله دوم نیز حضور گسترده ای داشته باشند.

او افزود: برای پیشرفت و توسعه کشور نیاز به مجلسی کارآمد داریم و اصلاح طلبان باید یک جبهه واحد در برابر تندروها تشکیل دهند و این مهم در صورت شرکت گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم می تواند بهتر و عملی تر انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها