موسویان: مردم متوجه برخورد دوگانه با خاتمی و احمدی‌نژاد هستند/۷۰۰میلیارد دلار درآمد نفتی دوره احمدی‌نژاد کجا رفت

یک عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، گفت: باید مشخص شود که ۷۰۰ میلیارد دلار در آمد نفتی دولت های نهم و دهم دقیقا به کجاها رفت و چرا آن مسائل و اختلاس‌ها و فسادها در آن دوره ایجاد شد.

موسویان: مردم متوجه برخورد دوگانه با خاتمی و احمدی‌نژاد هستند/۷۰۰میلیارد دلار درآمد نفتی دوره احمدی‌نژاد کجا رفت
کد خبر: 125472
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۶ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین-حجت الاسلام سیدابوالفضل موسویان در گفت وگویی، با اشاره به تحرکات اخیر احمدی نژاد به بهانه حضور در انتخابات ۹۶ اظهار داشت: اشکالی ندارد که آقای احمدی نژاد مثل بقیه سیاسیون فرصت و اجازه داشته باشد که نظرات خود را مطرح کند و اتفاقا طرح موضوعات مختلف از سوی او ایراد ندارد، اما سؤال این است که چرا به دیگران همانند او اجازه فعالیت داده نمی شود؟ چرا آقای خاتمی که در دوران ریاست جمهوری فعالیت‌های ارزشمندی داشتند و دولتش این همه اختلاس و فساد نداشت حق نداشته باشد ؟ اصولا چرا ایشان حتی نباید اجازه داشته باشند در برخی مجالس شرکت کند؟

او اضافه کرد: این دوگانگی در رفتار، تأثیر بدی در میان مردم دارد و این سوال برایشان پیش می‌آید که چرا به برخی همانند آقای خاتمی که محبوب مردم هستند و دولت خوب و پاکدستی در دوره ایشان فعالیت می کرد، حتی اجازه حرف زدن داده نمی شود اما در مقابل باید ببنیم که برخی افراد در حالی که برخی از نزدیک ترین افراد به آن ها، متهم و برخی در زندان هستند و همین که اختلاس‌های بزرگی در دوره او رخ داده که در طول تاریخ کشور بی سابقه بوده است، مجاز است به هر نقطه ای که می خواهد برود و فعالیت کند؟

این عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با بیان این که فعالیت های اخیر احمدی نژاد فرصت مناسبی برای بررسی دوران دولت های نهم و دهم است، گفت: دولتمردان فعلی باید بیایند و بگویند که در چه شرایطی دولت را از احمدی نژاد تحویل گرفتند چرا که خیلی از مسائل آن دوره به دلیل ملاحظات در زمان مذاکرات هسته ای اصلا بیان نشده است.

او گفت: مثلا باید مشخص شود که این ۷۰۰ میلیارد دلار در آمد نفتی دولت های نهم و دهم دقیقا به کجاها رفت و چرا آن مسائل و اختلاس‌ها و فسادها در آن دوره ایجاد شد؛ که یکی از علت‌هایی که ما به دنبال برجام رفتیم همین عملکرد ناصواب دولت سابق در ایجاد تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها