آیت الله هاشمی رفسنجانی:

فائزه اشتباه بدی کرده و بایدآن را تصحیح و جبران کند

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و بایدآن را تصحیح و جبران کند، فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می جوییم.

فائزه اشتباه بدی کرده و بایدآن را تصحیح و جبران کند
کد خبر: 126364
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین - بدنبال انتشار عکسی از دیدار فائزه هاشمی در کنار عده‌ای از زنان بهایی موجی از واکنش‌های در فضای مجازی به راه افتاد.
حالا و در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه بهاییت ، روزنامه جمهوری اسلامی در گفتگویی با آیت الله هاشمی رفسنجانی نظرایشان را در ابن زمینه پرسیده است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گویی مطرح کرد: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزوده است: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و میجوییم.

ماجرا از جایی آغاز شد که فریبا کمال‌آبادی بعد از هشت سال به مرخصی آمد. او دیدارهایی را با هم بندی های سابق خود در زندان اوین داشت، اما عکسی که جنجالی شد حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در خانه این رهبر جامعه بهایی های ایران بعد از آمدن به مرخصی بود. عکسی که در شبکه های اجتماعی در همان شب دیدار با عنوان دیدار هم بندی های سابق فریباکمال آبادی منتشر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها