کد خبر: 126540
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

چهارم خرداد اختتامیه مجلس نهم

هفته آینده آخرین هفته حضور نمایندگان مجلس نهم در خانه ملت است و از هشتم خرداد ماه مجلس دهم آغاز به کار می کند به همین مناسبت مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه چهارم خردادماه در آخرین جلسه علنی برگزار می شود.

چهارم خرداد اختتامیه مجلس نهم
کد خبر: 126540
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارد، خانه ملت یکشنبه آینده به دلیل ولادت امام زمان (عج) تعطیلی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دو جلسه باقی مانده مجلس نهم، گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعاده شده از سوی شورای نگهبان، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران(اتکا) به فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی و طرح یک فوریتی اصلاح فصل چهارم قانون اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بررسی می کنند.

بررسی طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی، طرح حمایت از احیا و مرمت فرهنگی-تاریخی و توانمند سازی ساکنین و مالکین، طرح استفساریه ماده 24 قانون بیمه و طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق التدریس استخدامی در آموزش و پرورش نیز در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
گزارش معاونت نظارت در مورد عملکرد مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت نیز هفته آینده در خانه ملت قرائت می شود.
همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در مورد تفریغ بودجه سال 93 کل کشور و گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جلسه علنی هفته آینده مجلس قرائت می شود.
منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها