درخواست برخورد با فائزه هاشمی از پشت تریبون خبرگان

انتخاب هیئت رئیسه به ویژه ریاست آن دارای پیامهایی در بعد داخلی و بعد بین المللی بود. حضور آیت الله جنتی در راس مجلس خبرگان ، موجب یاس و ناامیدی دشمنان و مصداق انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان رهبری بود و در واقع لبیک به مقام معظم رهبری بود.

درخواست برخورد با فائزه هاشمی از پشت تریبون خبرگان
کد خبر: 126735
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به طرح کشاورزی در این استان ، از مشکلات کم آبی خوزستان علی رغم با زندگی های اخیر در استان خوزستان خبر داد و از مسئولان خواست تا با اجرای صحیح طرح جامع آب کشور مانع انتقال آب خوزستان به استانهای دیگر شوندتا طرح عظیم کشاورزی که اگر درست اجرا شود می تواند نیمی از مواد غذایی کشور را تامین نماید دچار مشکل نگردد.

همچنین بیان داشت اگر این طرح که به طرح مقام معظم رهبری معروف است درست پیگیری و اجرا شودبسیاری از معظلات استان از جمله معضل بیکاری در این استان را برطرف خواهد کرد.

وی در ادامه از دستگاه قضایی خواست تا موضوع دیدار فرزند یکی از مقامات نظام با بهاییان را پیگیری و طبق قانون با وی برخورد شود. این نماینده مجلس خبرگان همچنین نسبت به اتخاذ برخی مواضع رئیس حمهور به ویژه در مواردی که موجب القای حاکمیت دوگانه در کشور می شود انتقاد کرد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها