کد خبر: 127781
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

حضرتی در گفت و گو با اعتمادآنلاین:

دولتی بودن اقتصاد دلیل معضلاتی نظیر فیش های نامتعارف حقوقی است

حضرتی دولتی بودن اقتصاد را دلیلی بر وجود معضل فیش های نامتعارف حقوقی دانست و تصریح کرد: این موارد نشان از ناخوش بودن سیستم و فساد در جامعه دارد.

دولتی بودن اقتصاد دلیل معضلاتی نظیر فیش های نامتعارف حقوقی است
کد خبر: 127781
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتماد آنلاین با اشاره به موضوع فیش های نامتعارف حقوقی که این روزها در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد گفت: موضوع فیش های نامتعارف حقوقی و همینطور عضویت افراد در هیات مدیره های مختلف به یک بلای خانمانسوز تبدیل شده که این مشکلات به عنوان یک معضل اجتماعی اقتصادی دامن گیر کشور است.
حضرتی تاکید کرد: در حال حاضر در کشور دهها هزار نیروی لایق، شایسته و با تجربه داریم که از تجربه و تخصصشان به خوبی استفاده نمی شود در حالیکه بعضی افراد در ده ها نهاد مختلف عضو هیات مدیره هستند.
وی عضویت افراد در هیات مدیره های مختلف را نشان دهنده فساد در جامعه دانست و تاکید کرد: این امر نشان دهنده ناخوش بودن سیستم است.
حضرتی ریشه این معضلات را دولتی بودن اقتصاد دانست و گفت: تا زمانیکه دولت بزرگترین سهم را در اقتصاد نسبت به بخش خصوصی دارد طبیعی است که هر روز شاهد این اخبار ناخوشایند باشیم.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه عدم برخورد دولت با فیش های نامتعارف حقوقی عذر غیرقابل قبول است گفت: دولت باید بسیار جدی با این قضیه برخورد کند. اینکه چرا تاکنون دولت برخورد نکرده یا نسبت به این موضوع جاهل بوده عذر پذیرفتنی نیست چرا که دولت به تازگی شروع به کار نکرده است.
وی همچنین تاکید کرد: اینکه در گذشته و در دولت احمدی نژاد از این اتفاقات رخ داده یا خیر نباید توجیهی برای ادامه روند غلط در دولت فعلی باشد.
حضرتی با تاکید بر اینکه در موضوع فیش های حقوقی نجومی هم دولت فعلی ، هم دولت قبلی و هم مجالس قبلی همه مقصر هستند گفت: چنانچه مجلس دهم هم با این داستانها بصورت جدی برخورد نکنند آنها هم در این تقصیر سهیم هستند.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها