حافظی خبرداد: شیطنت شهرداری تهران در تفریغ بودجه

تفریغ بودجه در قالب نرم افزار اکسس ارسال شده، از این رو نمی توانیم اطلاعات حوزه ها و واحدهای تعریف شده را استخراج کنیم و جمع آوری اطلاعات با مشکل مواجه شده است. پیش از این اطلاعات تفریغ در قالب پی دی اف ارسال می شد و درخواست شده بود اطلاعات در قالب نرم افزار اکسل ارسال شود تا قابلیت تحلیل و جمع بندی برای شورا داشته باشد ارسال این اطلاعات در قالب اکسس به چه دردی می خورد.

حافظی خبرداد: شیطنت شهرداری تهران در تفریغ بودجه
کد خبر: 128078
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با انتقاد از ارائه اطلاعات تفریغ بودجه در قالب نرم افزار اکسس و شیطنت شهرداری تهران، گفت: عده ای مسئولیت نمایندگی خود را فراموش می کنند و می گویند شما که به قالیباف رای داده اید، چرا با ایشان مخالفت می کنید، سوال اینجاست، آیا شما که به قالیباف رای نداده اید مسئولیتی در قبال مردم و در برابر انحرافات و تخلفات صورت گرفته ندارید؟

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تفریغ بودجه ارسالی شهرداری به شورای شهر تهران، اظهار کرد: تفریغ بودجه در قالب نرم افزار اکسس ارسال شده، از این رو نمی توانیم اطلاعات حوزه ها و واحدهای تعریف شده را استخراج کنیم و جمع آوری اطلاعات با مشکل مواجه شده است. پیش از این اطلاعات تفریغ در قالب پی دی اف ارسال می شد و درخواست شده بود اطلاعات در قالب نرم افزار اکسل ارسال شود تا قابلیت تحلیل و جمع بندی برای شورا داشته باشد ارسال این اطلاعات در قالب اکسس به چه دردی می خورد.

وی با بیان اینکه بعید است این کار از روی غفلت باشد، افزود: با وجود کارشناسان خبره در شهرداری این کار از روی عمد انجام شده است و نوعی شیطنت است. انتظار نداشته باشید با وجود این شیطنت ها، شورا صادقانه برخورد کند و چشمان خود را ببندد. شورای شهر جایگاه نظارتی دارد و نباید با این جایگاه بازی شود. اگر اطلاعات، صادقانه به شورا ارائه شود ما هم صادقانه کمک خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین تاکید کرد: عده¬ای مسئولیت نمایندگی خود را فراموش می کنند و می گویند شما که به قالیباف رای داده اید، چرا با ایشان مخالفت می کنید، سوال اینجاست، آیا شما که به قالیباف رای نداده اید مسئولیتی در قبال مردم و در برابر انحرافات و تخلفات صورت گرفته ندارید؟ انتظار داریم با توجه به وظیفه نمایندگی که برعهده ما است، شهرداری دست از شیطنت ها بردارد، این شیطنت ها قابل پذیرش نیست.

حافظی همچنین با اشاره به حادثه تصادف جاده نی ریز، گفت: در این حادثه فرزندان مردم و ملت جانشان را دست داده اند نه سربازان ارتش، برای خانواده هایی که با مشقت بسیار 20 سال برای فرزندانشان زحمت کشیده اند، این شیوه از دست دادن فرزندان حق نیست.

وی با بیان اینکه علت این حادثه به دلیل ضعف در نظارت تمامی سازمان های مسئول از جمله سازمان پایانه ها و نیروی انتظامی است، گفت: تا کی باید این آسیب ها تحمل شود، چرا دستگاه ها حساسیت لازم به خرج نمی دهند، انتظار می رود با توجه به نیاز مردم به آرامش در دهه پیش رو، اقدامات لازم برای تامین امنیت و آرامش مردم صورت پذیرد، این امر وظیفه حاکمیت است.

سیاسی بازی و سیاسی کاری مشکلی از این مردم حل نمی کند باید همه به فکر مردم باشیم و برنامه ریزی لازم برای حل مشکلات آنها در الویت قرار گیرد.

وی همچنین از بررسی یک فوریت لایحه واگذاری 60 درصد سهام شرکت خدمات کالای شهروند و مالکیت عرصه و عیان کلیه تجهیزات و منصوبات مجموعه شهر آفتاب به بانک شهر خبر داد و گفت: اکثریت اعضای شورای شهر تهران با یک فوریت این لایحه مخالف بودند از این رو در نهایت این طرح به صورت عادی به کمیسیون ها ارجاع شد.
منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها