کد خبر: 129201
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

روزهای خوش اقبالی بورس تهران

نماگر بورس اوراق بهادار تهران امروز توانست با ۲۴۹ واحد افزایش تراز ۷۵ هزار واحدی را رد کند و تا نزدیک کانال ۷۵ هزار و ۲۰۰ واحدی بالا رود. علاوه بر این شاخص فرابورس ایران امروز چندان تغییری نداشت و با کمتر از یک واحد کاهش، به رقم ۷۹۲.۹ واحد رسید.

روزهای خوش اقبالی بورس تهران
کد خبر: 129201
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز ۲۴۹ واحد رشد کرد و به رقم ۷۵ هزار و ۱۸۴ واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن ۳۳.۳ واحد رشد کرد و وارد کانال ۱۳ هزار و ۹۳۴ واحدی شد.

شاخص آزاد شناور نیز امروز ۴۷۹ واحد رشد کرد و به رقم ۸۴ هزار و ۵۵۲ واحد رسید. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز به ترتیب با ۲۶۳ و ۲۹ واحد افزایش به ارقام ۵۲ هزار و ۷۹۸ و ۱۶۳ هزار و ۳۰۷ واحد رسیدند.

نماد شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع مس ایران و پالایشگاه نفت بندرعباس به ترتیب با ۹۳، ۸۶ و ۳۱ واحد تاثیر مثبت در شاخص بیشترین اثر را در افزایش نماگر بورس اوراق بهادار داشتند.

همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری غدیر و چادرملو بیشترین تاثیر منفی را در روند شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات امروز به رقم ۲۵۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۷۳۲ میلیون و ۱۳۷ هزار سهم و اوراق قابل معامله طی بیش از ۵۷ هزار نوبت دادوستد بود.

در دومین روز از معاملات تالار شیشه‌ای بیشترین حجم معامله مربوط به نماد معاملاتی شرکت‌های زامیاد، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری سایپا و معدنی و صنعتی گلگهر بود.

همچنین نمادهای معاملاتی فنرسازی زر، لیزینگ رایان سایپا و سایپا دیزل شاهد بیشترین افزایش قیمت نسبت به روز گذشته بودند.

آی‌فکس نیز امروز ۰.۷ واحد افت کرد و به رقم ۷۹۲.۹ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۱۶۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۱۲۵ میلیون و ۷۳۶ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی بیش از ۱۹ هزار نوبت دادوستد بود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها