بعد از ۱۷ روز رشد، شاخص بورس نزولی شد

بعد از ۱۷ روز پیاپی رشد در شاخص کل نقدی و قیمتی و کانال شکنی‌های پی درپی، امروز نماگر بازار بورس ۳۸۰ واحد افت کرد و در تراز ۷۸ هزار و ۳۲۴ واحدی ایستاد.

بعد از ۱۷ روز رشد، شاخص بورس نزولی شد
کد خبر: 129814
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران امروز از ابتدای بازشدن معاملات کمی بالا رفت و به رقم ۷۸ هزار و ۸۳۰ واحد رسید اما از این نقطه به بعد وارد فاز منفی شد و به صورت تقریبا خطی تا تراز ۷۸هزار و ۳۲۴ واحدی پایین آمد.

شاخص کل هم وزن نیز امروز ۸.۸ واحد افت کرد و به رقم ۱۴ هزار ۳۷۸ واحدی رسید. شاخص ازاد شناور نیز ۵۰۹ واحد کاهش یافت و به عدد ۷۸ هزار و ۷۸۵ واحدی رسید.

شاخص بازار اول نیز با ۵۲۸ واحد افت به رقم ۵۵ هزار ۳۸۳ واحدی رسید اما شاخص بازار دوم ۷۰۷ واحد رشد کرد و رقم ۱۶۷ هزار و ۹۱۰ واحدی را تجربه کرد.

ارزش معادلات امروز به رقم ۱۸۱ میلیارد و ۶۱۴ ملیلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۸۱۸ میلیون و ۹۱۶ هزار سهم اواراق مالی قابل معامله طی ۷۲ هزار و ۷۴۷ نوبت داد و ستد بود.

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت معدنی و صنعتی گلگهر بابت برگزاری جلسه هیات مدیره به منظور تصمیم گیری در باره افزایش سرمایه متوفق شد.

نماد معاملاتی شرکت های صنایع مس ایران، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب با ۸۰، ۶۱ و ۶۰ واحد کاهش بیشترین اثر منفی را روی نماگر بازار سرمایه گذاشتند.

همچنین نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی جم، پتروشیمی نوین و نفت و گاز پتروشیمی تامین سعی کردند تا از کاهش بیش از حد شاخص کل جلوگیری کنند.

آیفکس نیز با ۱۰۸ واحد کاهش عدد ۸۱۵.۲ را تجربه کرد. همچنین ارزش معاملاتی فرابورس ایران امروز به رقم ۱۰۵ میلیارد و ۷۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۳۰۵ میلیون و ۵۰۵ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۶ هزار و ۳۷۲ نوبت داد وستد بود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها