فرمانده ناجا بیان کرد:

جمهوری اسلامی ایران از امنیت شایسته و مطلوب یک کشور اسلامی برخوردار است

سردار حسین اشتری گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز در کشور در سایه لطف الهی، عنایت خاصه آقا امام زمان (عج)، هدایت های مقام معظم رهبری، ایثارگری ایثارگران، شهامت همکاران عزیز و پایمردی مردم عزیزمان بوده است.

جمهوری اسلامی ایران از امنیت شایسته و مطلوب یک کشور اسلامی برخوردار است
کد خبر: 130133
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین - سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در همایش خانوادگی فرماندهان و معاونان عالی نیروی انتظامی که در مشهد برگزار شد، بااشاره به ناامنی اقصی نقاط جهان و منطقه خصوصاً کشورهای پیرامونی گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از امنیت شایسته و مطلوب یک کشور اسلامی برخوردار است و نیروی انتظامی نقش مهم و منحصر به فردی در ایجاد و تامین این امنیت برعهده دارد.

به گزارش سایت پلیس گزیده ای از صحبت های فرمانده ناجا در ادامه می آید:

*سال 94 سال پرکاری برای ناجا بود و یکی از بهترین توفیقات، شرفیابی کلیه فرماندهان به محضر مقام معظم رهبری در نوزدهم اردیبهشت ماه بود.

*معظم له، حتی با ذکر اسم، رضایت خود را در خصوص مناسبت هایی نظیر انتخابات، مراسم دهه فجر، تعطیلات نوروز و اقداماتی که ناجا انجام داده بود، اعلام کردند؛ این احساس رضایت ولی امر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا ، بالا ترین هدیه برای فرماندهان، مدیران و کلیه کارکنان نیروی انتظامی هست.

*امنیت، آرامش و آسایش امروز در کشور در سایه لطف الهی، عنایت خاصه آقا امام زمان (عج)، هدایت های مقام معظم رهبری، ایثارگری ایثارگران، شهامت همکاران عزیز و پایمردی مردم عزیزمان بوده است.

*البته انسجامی که بحمدالله در مجموعه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هست در پایداری این امنیت نقش بسزایی دارد.

*خانواده های فرماندهان، مسئولان و کلیه کارکنان نیروی انتظامی پشتوانه و تکیه گاه محکمی برای پشتیبانی و نیل موفقیت در وظایف و رسالت پلیس به شمار می آیند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها