کد خبر: 132641
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

روایت خواندنی از معرفی یک ورزش بزن بزن توسط رئیس ورزش دولت اصلاحات!

حسین اوجاقی سرمربی تیم‌ملی جودو خاطره شیرینی دارد از روی که قرار شد ورزش ووشو در ایران رسما فعالیت کند!

روایت خواندنی از معرفی یک ورزش بزن بزن توسط رئیس ورزش دولت اصلاحات!
کد خبر: 132641
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی ایران که به غرفه موسسه خبر در نمایشگاه مطبوعات آمده بود از شرایط تیم خوبش سخن گفت. از شرایط تیمی که توانسته است موفقیت بزرگ در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کند. او گفت:«ما حالا قدرت دوم دنیا هستیم. هم در مسابقات زنان و هم مردان. حتی امسال یکی از استعدادهای جوان مان توانست در برابر رقیب چینی اش پیروز شود و قهرمان آسیا شود.»
او ادامه داد:«ووشو حالا فاصله کمی تا رسیدن به المپیک دارد. ما یکی از 7 رشته انتخابی در صف پیوستن به المپیک هستیم. این بار برای بای های 2020 ، ژاپنی ها ترجیح دادند تا ورزش ملی شان یعنی کاراته را در بازی ها داشته باشند. ولی ما به آینده و حضور در المپیک امیدواریم.»
اوجاقی درباره خشونت این رشته ورزشی هم گفت:«بله واقعا رشته ما یک مبارزه کامل است و انواع ضربه های دست و پا را دارد. روزی که این رشته قرار بود برای اولین بار به ایران بیاید ، آقای هاشمی طبا رئیس وقت ورزش کشور در مجمع عمومی که همه روسای فدراسیون ها و مسئولان ورزش بودند ، درباره این رشته گفت:«یک رشته ورزشی جدید را می خواهیم به فدراسیون های مان اضافه کنیم که می تواند برای مان مدال های زیادی بیاورد. یک رشته چینی است که اگر بخواهم برای تان توضیح بدهم باید بگویم عین دعواهای خیابانی است. دو نفر می گیرند همدیگر را با مشت و لگد می زنند،فقط فرقش این است که به هم فحش نمی دهند!»
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها