دفاع رویانیان از خودش در ماجرای خلعتبری/اگر غیرقانونی بود که باید می‌انداختندمان دسته پایین‌تر!

رویانیان می‌گوید اگر در پرونده خلعتبری تخلف کرده‌بودند باید بازی‌های آن فصل پرسپولیس ،3 بر صفر می‌شد!

دفاع رویانیان از خودش در ماجرای خلعتبری/اگر غیرقانونی بود که باید می‌انداختندمان دسته پایین‌تر!
کد خبر: 133486
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- فدراسیون جهانی فوتبال پرسپولیس را به دلیل عدم رعایت اصول نقل و انتقالات به پرداخت 50 هزار فرانک یا 170 میلیون تومان جریمه محکوم کرده است. جریمه ای که پرسپولیسی ها باید به خاطر انتقال بی موقع محمدرضا خلعتبری به باشگاه عجمان امارات و پس از آن فسخ سریع این قرارداد بپردازند.

ماجرا از این قرار است که چند فصل قبل در زمان پیوستن محمدرضا خلعتبری به عجمان، نام لیگ امارات خلیج عربی بود و این مساله حساسیت هایی را در داخل کشور برانگیخت و باعث شد رویانیان مدیر وقت باشگاه پرسپولیس خواهان فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه اماراتی شود. سران وقت باشگاه برای جلب رضایت باشگاه عجمان برای صدور رضایتنامه این مهاجم حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر آنها شدند که قرار بود این مبلغ طی چند ماه تسویه شود.
مبلغی که رویانیان همچنان اعتقاد دارد ناحق است و نباید پرداخته شود. حالا با گذشت چند سال این مبلغ که پرسپولیسی ها روی حسین هدایتی برای پرداخت آن حساب کرده بودند، پرداخت نشده تا با پیگیری و شکایت باشگاه اماراتی به فیفا یک پرونده جنجالی دیگر برای سرخپوشان باز شود و حالا حکم فیفا برای این بدعهدی پرسپولیسی ها جریمه ای است که پرسپولیسی ها باید در این اوضاع نابسامان مالی بپردازند.
رویانیان درحالی که باشگاه پرسپولیس تاکید دارد آنها را 50 هزار فرانک جریمه کرده اند ، می گوید:«من به این ماجرا مشکوکم. یعنی چه کسی مدعی ما شده که حالا جریمه شده ایم؟ اگر تخلف کرده بودیم باید بازی های 4 سال قبل مان را باید 3 بر صفر می کردند و اصلا نمی توانستیم در لیگ برتر بمانیم! مگر نمی گویند این قرارداد تخلف بوده و باید جریمه می شدیم؟ پس چرا فقط 50 هزار فرانک؟ این ها با هم جور نیست!»
خبرآنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها