کد خبر: 134454
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

پورمختار در گفت و گو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

حضور نزدیکان آیت الله مصباح در جبهه مردمی انقلاب/ قرار نیست اصولگرایان در مقدمه بر روی میر سلیم تمرکز کنند/ بعید می دانم حامیان مصباح وحدت شکنی کنند

یک عضو جبهه نیروهای مردمی انقلاب گفت: حامیان آیت الله مصباح، گفتمانشان گفتمان انقلاب است هرچند سلایق متفاوت است . اما حسب اطلاع، آنها هم در جبهه مردمی نیروهای انقلاب حضور خواهند داشت و اگر کاندیدایی معرفی کنند که مقبولیت داشته باشد و انتخاب شود که فبها اما بعید می دانم که به صورت مستقل وحدت را بشکنند و جدای از گفتمان و رویکردی که جبهه دارد رویکرد دیگری را اتخاذ کنند.

حضور نزدیکان آیت الله مصباح در جبهه مردمی انقلاب/ قرار نیست اصولگرایان در مقدمه بر روی میر سلیم تمرکز کنند/ بعید می دانم حامیان مصباح وحدت شکنی کنند
کد خبر: 134454
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- محمد علی پورمختار نماینده اصولگرای مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتماد آنلاین در خصوص تکثر تشکیل جبهه ها واحزاب در جریان اصولگرایی و تاثیر آن در راه رسیدن به وحدت گفت: تکثر حزب ها و جبهه ها نه تنها ایراد ندارد بلکه خوب، لازم و مناسب است و اثر مستقیمی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارد.
وی تصریح کرد: اما از باب استراتژی که هر کدام از جریان های سیاسی تعیین می کنند که کاندیدای خودشان حتما برنده انتخابات شوند، برای رسیدن به وحدت مضر است و طبیعتا باید در این خصوص یک اتفاق نظری ایجاد شود که در نهایت در یک موقعیت مناسب و یک موعد مشخصی دیگران به نفع کاندیدای واحد کنار بروند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب متعلق و وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست

این عضو جبهه نیروهای مردمی انقلاب در ادامه خاطرنشان کرد: معتقدم که جبهه انقلابی می تواند در موقعیت مناسبی که تشخیص داده می شود به یک کاندیدای واحد برسد خصوصا اینکه این جبهه متعلق و وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست و نخواهد بود. بلکه اعتقاد داریم چون گفتمانمان گفتمان انقلاب است و نیاز ضروری کشورمان به داشتن روحیه انقلابی است، ما در تمامی جریان ها افراد انقلابی را سراغ داریم. در جبهه بر روی تمامی کسانیکه اعتقاد دارند در کشور برای پیشبرد اهدافمان به روحیه انقلابی نیاز داریم باز است. در این جبهه برای پیشبرد اهدافی از جمله سازندگی، حل مسائل اجتماعی، اقتصادی ، اداره کشور و دولت تلاشمان را می کنیم. همچنین در سیاست خارجی با این روحیه کارهایمان را می توانیم بیشتر پیش ببریم و امیدواریم گفتمان انقلاب در کشور تحقق پیدا کند.
پورمختار با اشاره به انتخاب کاندیدا از سوی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر توافق و تعهدی برای جریانهای مختلف وجود دارد که در نهایت به یک نقطه واحد برسند. در جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز از میان کاندیداهای متعدد، انتخاب احسن صورت خواهد گرفت. انتخابی که مبنای آن نزدیکی به گفتمان انقلاب باشد و دیدگاهش و رأی آوری آن فرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی یادآور شد: جریان اصولگرایی قرار نیست درمقدمه کار بر روی یک نفر تمرکز کنند مثلا بر روی آقای میر سلیم.ممکن است در حال حاضر جریانات دیگر کاندیدای خود را معرفی می کنند اما نهایت به یک کاندیدای واحد بر مبنای شاخص ها خواهند رسید.

حضور نزدیکان مصباح در جبهه مردمی انقلاب

این نماینده اصولگرای مجلس به تحلیل اقدام حامیان آیت الله مصباح یزدی در انتخابات 96 پرداخت و گفت: حامیان آیت الله مصباح نیز گفتمانشان گفتمان انقلاب است، گرچه سلایق متفاوت است اما حسب اطلاع، آنها هم در جبهه مردمی انقلاب حضور دارند و اگر کاندیدایی معرفی کنند که مقبولیت داشته باشد و انتخاب شود که فبها اما بعید می دانم که وحدت را بشکنند و جدای از گفتمان و رویکردی که جبهه دارد رویکرد دیگری را اتخاذ کنند. بر این مبنا به نظر بنده آنهابر این عهد باقی خواهند بود که انشاله گفتمان انقلاب فارغ از کاندیداها متصدی امور اجرایی کشور در 4 سال آینده باشد.
وی اگر چه از حضور افراد نزدیک به آیت الله مصباح در جبهه مردمی انقلاب خبر داد اما از نام بردن آن اشخاص خودداری کرد.
پورمختار اظهارداشت: احتمال وحدت در جریان اصولگرایی به لحاظ تجربه ای که از انتخابات 92 بدست آوردند و ضرورت هایی که ناشی از اتفاقات 4 سال گذشته بوده زیاد است و من اعتقاد دارم که به وحدت خواهند رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها