کد خبر: 134664
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

فاطمه هاشمی از پدر می گوید:

پدر آدم خیلی آرامی است/ آیت الله اهل جدل و دعوا نبود/ پدر به من می گفت تو بیش از اندازه خودت را لوس می کنی

فاطمه هاشمی: صبری که پدر در برابر همه چیز دارد هیچ شخصی ندارد. در میان همه هجمه ها و تخریب هایی که در دوران انقلاب علیه او ایجاد می شد هیچ وقت از تریبون های در اختیار برای دفاع از خود استفاده نکرد. اما مسوولان اصلاتحمل نقد و تخریب ها را ندارند و از تریبون های رسمی به دفاع از خود می پردازند. مثلاایشان صد درصد معتقد است که مهدی به ناحق زندان است اما موضع گیری پدر را می بینید؟! ایشان می گوید که باید قانونی عمل کرد.

پدر آدم خیلی آرامی است/ آیت الله اهل جدل و دعوا نبود/ پدر به من می گفت تو بیش از اندازه خودت را لوس می کنی
کد خبر: 134664
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- فاطمه هاشمی در گفت وگو با اعتمادآنلاین از پدر گفت. آْن زمان که پدر در قید حیات بود. او از صبر و تحمل آیت الله گفت.
حالا آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفته و فاطمه دختر ارشد آیت الله بی تاب تر از دیگر فرزندان است. فاطمه هاشمی چهارماه پیش در گفت و گو با اعتمادآنلاین از شخصیت پدر گفت. اینکه آیت الله همیشه و در طول زندگی همه چیز و خانواده اش را در چارچوب انقلاب می دانند.
فاطمه گفت: قبل از انقلاب به ما می گفتند من فقط پدر شما نیستم و پدر همه فرزندان ایرانم و فقط نباید به فکر شما باشم. ما این گونه بزرگ شده ایم. برای ما و حتی فرزندان مان این موضوعات عادی شده است. پدرم همیشه معتقد بوده که هرفردی می خواهد کار بزرگ کند، سختی های بزرگی پیش راهش هست.
فاطمه هاشمی گفت که ارتباط عاطفی همه فرزندان با پدر به یک شکل است، اما در مواقعی به من می گویند تو بیش از اندازه خودت را لوس می کنی. شاید دلیلش این باشد زیاد رفت و آمد دارم. احساس وابستگی به پدر و مادرم خیلی زیاد است.
او معتقد است که پدر خیلی آدم آرامی است و اهل بحث، جدل و دعوا و... به هیچ وجه نیست و به خانواده هم اهمیت زیادی می دهد و به خواسته فرزندانش هم در محیط خانه توجه زیاد دارد.
دختر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: ایشان بیش از حد مطالعه دارند یک دقیقه ایشان را در منزل بیکار نمی بینم. مگر هنگام غذا خوردن یا نهایت ٥ دقیقه در کنارمان بنشینند و بروند به مطالعه بپردازند. تمام سایت های موافق و مخالف را می خوانند و هیچگاه به یک موضوع اکتفا نمی کنند و در زمان ریاست بر مجلس و دولت هم به نظرات کارشناسی خیلی اهمیت می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها