کد خبر: 134704
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

سرلشکر فیروزآبادی: سیر تحولات در سوریه به نفع بشار اسد پیش می رود

مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه باید پیروزی حلب را مانند فتح خرمشهر فرض کنیم و از آن خرسند باشیم، اظهار کرد: الحمدالله با پیروزی حلب اتفاقات خوبی در کشور سوریه رخ داده است.

سرلشکر فیروزآبادی: سیر تحولات در سوریه به نفع بشار اسد پیش می رود
کد خبر: 134704
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- شهر حلب، دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت تجاری این کشور که از سال 2012 به جبهه درگیری میان تروریست‌ها و ارتش سوریه تبدیل شده بود 22 آذرماه امسال آزاد شد، از سال 1391 درآمد و این شهر به دو بخش غربی و شرقی تقسیم ‌شد که بخش غربی آن تحت کنترل نیروهای سوری بود. نیروهای ارتش سوریه از 27 تیر(سال1395) مناطق تحت تصرف تروریست ها را در شرق حلب به محاصره درآورده‌ و عملیات گسترده‌ای را از اول مهر امسال برای آزادسازی کامل این شهر آغاز کرده بودند، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد بحران و ناآرامی در سوریه تاکنون بیش از 470 هزار کشته برجا گذاشته است.

سرلشکر سید حسن فیروز آبادی با بیان اینکه باید پیروزی حلب را مانند فتح خرمشهر فرض کنیم و از آن خرسند باشیم، اظهار کرد: الحمدالله با پیروزی حلب اتفاقات خوبی در کشور سوریه رخ داده است.

مشاور فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: دیگر سیر تحولات در سوریه به سمت و نفع بشار اسد و ملت سوریه پیش می رود. انشاالله به تدریج تروریست ها در سوریه دفع خواهند شد
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها