کد خبر: 136063
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

لاهوتی در گفت و گو با اعتمادآنلاین خبرداد:

جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با صدا و سیما/ ما می خواهیم صدا وسیما به عنوان یک رسانه بی طرف نقش آفرینی کند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی از حضور رییس صدا و سیما در جلسه صبح یکشنبه آینده فراکسیون مطبوعش خبرداد.

جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با صدا و سیما/ ما می خواهیم صدا وسیما به عنوان یک رسانه بی طرف نقش آفرینی کند
کد خبر: 136063
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین-مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در گفت وگو با خبرنگار اعتمادانلاین از جلسه یکشنبه فراکسیون مطبوعش با رییس سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: صبح یکشنبه هفته آینده فراکسیون مستقلین با آقای علی عسگری در خصوص سیاستها و مسایل مربوط به صدا و سیما جلسه خواهد داشت.
وی ادامه داد: این جلسه برای شنیدن گزارشی از صدا و سیما برگزار می شود صدا و سیما یکی از نهادهای بزرگ کشور است و حساسیت هایی را بر روی آن داریم که دغدغه هایی که ما از صدا و سیما داریم و دغدغه هایی که صدا وسیما برای اداره خود دارد در این جلسه مطرح خواهد شد.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی تصریح کرد: در مجلس و در قانون برنامه ششم تصویب کردیم که سالیانه 2/2 بودجه را به صدا و سیما اختصاص دهیم البته از نظر ما این عدد تامین شده است و چون به این نتیجه رسیدیم که منابع بودجه این اجازه را به ما نمی دهد ما 100 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی به صدا و سیما کمک کردیم و باید ببینیم چه کمک دیگری ما می توانیم به صدا و سیما کنیم.
لاهوتی در خصوص دغدغه های موجود در خصوص صدا و سیما، اظهارداشت: ما می خواهیم فضای رسانه ای کشور یک فضای آزاد باشد البته این نظر شخصی بنده است و ممکن است دوستان نظر متفاوتی داشته باشند. اما خواسته ما در مجموع این است که فضای رسانه ای کشور یک فضای بی طرفی باشد و بتواند در مواقع مختلف به عنوان رسانه ای که فضای بی طرف دارد نقش آفرینی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها