کد خبر: 136091
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

تمهیدات ایمنی آتش نشانی برای مراسم چهلم آیت الله هاشمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

تمهیدات ایمنی آتش نشانی برای مراسم چهلم آیت الله هاشمی
کد خبر: 136091
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۷ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- سید جلال ملکی در این باره گفت: با توجه به برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز به منظور تامین ایمنی شهروندان حاضر در این مراسم تمهیداتی را پیش بینی کرده و در این راستا تعداد شش دستگاه خودروی سنگین و دو دستگاه موتور سیکلت به همراه ۳۰ آتش نشان در اطراف محل برگزاری مراسم اربعین در حرم مطهر امام (ره) حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تعدادی از مدیران و فرماندهان آتش نشانی نیز نسبت به بازرسی و نظارت استقرار آتش نشانان حضور خواهند داشت، ادامه داد: ایستگاه ۵۰ سازمان آتش نشانی در مجاورت حرم نیز در اماده باش کامل است و افزون بر آن تمامی ایستگاه های شهر تهران برای پشتیبانی از هر نوع حادثه احتمالی در آماده باش هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حضور آتش نشانان در محل حرم به شکل ثابت و سیار خواهد بود، اظهارکرد: تعدادی از آتش نشانان نیز با خاموش کننده دستی در محوطه داخلی حرم حضور خواهند داشت.
به گفته ملکی، استقرار آتش نشانان از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها