کد خبر: 136713
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

مافی در گفت و گو با اعتمادآنلاین:

بیانیه های احمدی نژاد خوراک انتخاباتی برای حمایت از کاندیدای مورد نظرش است/ او تلاش می کند تا دچار مرگ سیاسی نشود

نماینده تهران معتقد است که فعالیت های اخیر احمدی نژاد تلاشی است برای اینکه حیات سیاسی اش را ابقا کند او به هر ریسمانی چنگ می زند تا دچار مرگ سیاسی نشود.

بیانیه های احمدی نژاد خوراک انتخاباتی برای حمایت از کاندیدای مورد نظرش است/ او تلاش می کند تا دچار مرگ سیاسی نشود
کد خبر: 136713
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- پروانه مافی نماینده تهران و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به صدور بیانیه های اخیر محمود احمدی نژاد، گفت: تنها با حرف نمی شود چیزی را اثبات کرد. باید با مستندات، آمار و ارقام واقعی حرف زد.

وی تصریح کرد:اینکه ما بگوییم شما خزانه را خالی تحویل دادید و آنها بگویند نه خزانه ما پر بود دعوای بچه گانه است. باید گزارشات و حرفهای ما پشتوانه علمی و صحیح برنامه ای داشته باشد. مشخص است که دولت آقای روحانی چه چیز را تحویل گرفته است. بانک مرکزی و سیستم اقتصادی به صورت مشخص نشان می دهند که چه شرایطی بوده و چگونه این دولت، دولت قبلی را تحویل گرفته است.

این نماینده تهران خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد سه سال و نیم سکوت کرد و حال که نزدیک انتخابات است این بیانیه ها را می دهند. اینها خوراک انتخاباتی است و مصرف انتخاباتی دارند. آنها می خواهند کاندیدایی داشته باشند و از کاندیدایشان هم حمایت کنند در نتیجه این حرفها را مطرح می کنند. اما این حرف ها اساس و پایه ای ندارد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر احمدی نژاد در جمع شوراهای بازخوانی خط امام، تصریح کرد: هر کسی که بتواند تایید صلاحیت بگیرد می تواند کاندیدای ریاست جمهوری شود. آقای احمدی نژاد تلاش می کند که به هر روشی در صحنه بماند و این حرفها نیز در همین راستا است. اینها می خواهند مرگ سیاسی نداشته باشند و برای اینکه حیات سیاسی خودشان را ابقا کنند با هر موضوعی وارد می شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها