کد خبر: 136807
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

کوهکن در گفت و گو با اعتمادآنلاین:

اگر جای 12 نفر از کاندیداهای جمنا بودم، هیچ گاه داوطلب نمی شدم/ از اینکه زمینه برای نیامدن آقای احمدی نژاد فراهم شد فوق العاده خوشحالم

یک عضو جبهه پیروان خط امام رهبری اگر چه امیدوار است که لیست اعلام شده از سوی جمنا در نهایت بر سر یک نفر اجماع کند اما در عین حال معتقد است که اکثریت افراد مطرح شده در این لیست قابلیت های لازم برای رییس جمهور شدن را ندارند و صراحتا اعلام می کند که حداقل اگر جای 12 نفر از افراد مطرح در جمنا بودم فکر کاندیداتوری به ذهنم هم خطور نمی کرد.

اگر جای 12 نفر از کاندیداهای جمنا بودم، هیچ گاه داوطلب نمی شدم/ از اینکه زمینه برای نیامدن آقای احمدی نژاد فراهم شد فوق العاده خوشحالم
کد خبر: 136807
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام رهبری در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین به برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 اشاره کرد و گفت: 14 نفر مدعی هستند و انشالله به یک نفر برسد.
وی در خصوص اینکه آیا این 14 نفر قابلیت های لازم برای رییس جمهور شدن را دارند، تصریح کرد: من خیلی صریح و روشن بگویم که حداقل اگر بنده جای 12 نفر از اینها بودم هیچ گاه فکر داوطلبی به سرم خطور نمی کرد و به خودم اجازه نمی دادم که جلو بیایم.
این نماینده مجلس در خصوص برنامه جبهه پایداری برای انتخابات، خاطرنشان کرد: اطلاع دقیقی ندارم که جبهه پایداری چه اقدامی انجام خواهد داد اما به هر جهت به دنبال همگرایی هستند.
کوهکن با اشاره به حضور افرادی که قبلا از وزرای احمدی نژاد محسوب می شدند در میان 14 نفر مطرح شده از سوی جمنا ، اظهارداشت: اعلام برات کردن حرفی سیاسی است، امکان دارد به کسی انتقاد وارد باشد و شما هم به او رای ندهید. امکان دارد شما اشکالاتی را به شخصی وارد بدانید، اما برای ورود به صحنه نیاز به اعلام برات از کسی نیست باید ازکفار و مشرکین برات جست. اعلام برات کردن شاخصه های خاص خود را دارد.
وی تاکید کرد: از اینکه زمینه برای نیامدن آقای احمدی نژاد فراهم شد فوق العاده خوشحالم و شکی در آن نیست اما فکر نمی کم نیاز باشد آقایانی که در لیست جمنا هستند از آقای احمدی نژاد اعلام برات کنند.
این عضو جبهه پیروان خط امام رهبری گفت: باید از 14 نفری که در حال حاضر مطرح هستند خواسته شود تا برنامه هایشان را برای اصلاحات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شرایط موجود و با توجه به واقعیت ها ارائه کنند. برنامه هایی نه ایده آلیستی و شعاری بلکه عملیاتی که بتوان با توجه به ظرفیت قانون اساسی آنها را اجرا کرد.
کوهکن در پاسخ به اینکه با توجه به شرایط موجود، وحدت در جریان اصولگرا را محتمل می دانید؟، اظهارداشت: به همگرایی اعتقاد دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها