جنتی: داوطلبان از عطش قدرت پرهیز کنند

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امیدواریم داوطلبان انتخابات با پرهیز از «عطش قدرت» پای در میدان سیاست بگذارند.

جنتی: داوطلبان از عطش قدرت پرهیز کنند
کد خبر: 136859
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س) و روز «زن» به آحاد جامعه اسلامی، در پیامی، آرزوی آغاز سالی پرخیر و برکت را برای مردم ایران مسئلت کرد.

متن کامل پیام آیت‌الله جنتی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار! یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار! یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال! حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال.

امسال نیز همانند سال گذشته، سال نو هجری شمسی را با درخشش نام و یاد سرور زنان دو جهان، حضرت صدیقه طاهره(س) آغاز می‌کنیم. ضمن تبریک و آرزوی حلول سالی پرخیر و برکت برای مردم ایران اسلامی از خداوند متعال، امیدواریم این سال نیز به برکت توجه دل‌های جامعه اسلامی به دخت گرامی پیامبر اعظم(س)، نیکوترین و بهترین حال‌ها و مقامات معنوی در انتظار آحاد جامعه اسلامی باشد.

سالی که گذشت؛ برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و رویدادهای ناگوار و رخدادهای نیکوئی را برای ما به یادگار گذاشت. «مجلس خبرگان رهبری» با انتخابات دوره پنجم، در سال 1395 ه.ش رسماً تشکیل شد و به لطف خداوند متعال در انتخابات داخلی خود رویکرد «انقلابی‌تر منتخبان ملت» به منصه ظهور رسید و چنانکه در اجلاسیه اسفندماه اخیر هم شاهد بودیم با بصیرت و دقت نظر به وظایف خود در پیشگاه ملت مسلمان ایران، اهتمام دارد.

همچنین در سالی که گذشته، مقاومت اسلامی در منطقه توفیقات چشمگیری چون فتح «حلب» و «موصل» در سوریه و عراق و نیز ناکام ساختن تجاوزهای گوناگون سعودی/صهونیستی به «یمن» و «لبنان» را نمایش دادند و فرزندان حزب‌اللهی امت اسلام نشان دادند که «دست خداوند؛ بالاتر از دست همه مستکبران» است. البته این توفیقات، مرهون امدادهای الهی و مجاهدتهای خالصانه فرزندان اسلام و رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است.

با یاد سال گذشته، بر خود لازم می‌دانیم از زحمات مخلصانه مجاهدان راه خدا در مقاومت اسلامی و نیز رزمندگان و شهدای مدافع حرم، همچنین عزیزان آتش‌نشانی که در حادثه ناگوار، جان خویش را برای دفاع از جان و مال مردم، به طبق اخلاص گذاشتند نیز تجلیل کنیم و برای آنها و نیز دیگر از دست‌رفتگان از خداوند متعال آرزوی غفران واسعه و نیز درجات متعالی را داشته باشیم.

سالی که در پیش داریم، در هفته‌های آغازین مصادف است با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا، امیدواریم فعالان این عرصه به‌ویژه داوطلبان و هواداران آنها، با پرهیز از «عطش قدرت» و با خلوص نیت و «شیفتگی خدمت به خلق خدا» پای در میدان سیاست بگذارند که در این صورت، ورای پیروزی و شکست ظاهری، موجبات رضایت خداوند متعال را از خود فراهم خواهند کرد. همچنین انتظار می‌رود مسئولان برگزاری و نظارت بر انتخابات، در انجام وظایف خود تنها خدا را در نظر بگیرند و مر قانون را رعایت کنند.

انشاءالله خداوند دل‌های مردم را نیز هدایت کند تا با حُسن انتخاب خویش، اسباب پیشرفت و تعالی بیشتر ایران اسلامی را مهیا می‌سازند.

از خداوند متعال مسئلت داریم امسال را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام "اقتصاد مقاومتی; تولید و اشتغال" مزین شده است، سالی قرار دهد که شاهد کوشش تمام مسئولان برای تحقق مطالبات به حق ملت ایران در این خصوص باشیم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها