کد خبر: 137274
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

یک عضو جمنا در گفت و گو با اعتمادآنلاین:

امیدوارم شاهد چند قطبی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نباشیم/ رئیسی مستقل می آید و جمنا از او حمایت می کند/جمنا باید روی یک نفر توافق کند چون آرا تکه پاره می شود

یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهارداشت: آقای رئیسی می خواهد مستقل وارد انتخابات شود اما این موضوع منافاتی با حمایت جمنا از ایشان ندارد.

امیدوارم شاهد چند قطبی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری نباشیم/ رئیسی مستقل می آید و جمنا از او حمایت می کند/جمنا باید روی یک نفر توافق کند چون آرا تکه پاره می شود
کد خبر: 137274
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- محمدتقی رهبر عضو جبهه نیروهای مردمی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: قرار اولیه گروهها و طیف های اصولگرا در جمنا این بود که در میان چند فرد نهایی یک یا دو نفر برگزیده شوند و بر روی آنها کار شود و سایرین نیز بر روی آن شخص کار کنند. باید دید که چه خواهد شد و بالاخره این قرار قبلی محقق می شود یا خیر.
وی تصریح کرد: جمنا باید نهایتا بر روی یک نفر به توافق برسد چرا که در غیر اینصورت آرا تقسیم و تکه پاره می شود و تجربه نشان داده تعدد و تکثر به ضرر بوده است. قرار است افرادی که ثبت نام می کنند به نفع کاندیدای اصلی تبلیغ می کنند.
این عضو جبهه نیروهای مردمی انقلاب با ابراز امیدواری از عدم ایجاد چند قطبی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: امیدوارم انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به چند قطبی اصولگرایان تبدیل نشود چرا که چند قطبی بودن همیشه به ضرر بوده است. به هر حال آقای روحانی از یک سمت هستند و از سوی دیگر جمنا شخص دیگری را می خواهند کاندیدا کنند.سیاستی که جمنا دنبال می کند تمرکز نهایی بر روی یک نفر است.
رهبر به کاندیداتوری رئیسی اشاره کرد و اظهارداشت: همین که آقای رئیسی اعلام حضور کردند و جمع حاضر که در نشست روز 17 فروردین حضور داشتند بیشترین رای را به ایشان دادند خوب است و روند کار هم همین است .
وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر مستقل شرکت کردن رئیسی در انتخابات، خاطرنشان کرد: مستقل وارد شدن به معنای این نیست که از سیاست های جمنا فاصله بگیریم. آقای رئیسی می خواهد عنوان کند که من مستقلم و نماینده فلان گروه نیستم و بنده نیز شنیدم و بحثش هم بود که گفتند به صورت مستقل وارد می شوم ولی این موضوع منافاتی ندارد با اینکه گروههای دیگر و جریانهای سیاسی همفکر همراهی با ایشان نداشته باشند. ظاهرا به این گونه است که ایشان به صورت مستقل کاندیدا شوند و جمنا نیز از ایشان حمایت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها