کد خبر: 138194
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

همه ی پالس هایی که روحانی برای انتخابی بهتر به مردم داد

در این چهار سال کاسبی تان کساد شده است، ناراحت هستید؟ ،چرا به مردم گزارش نمی دهید اموال ملت ایران را چه کسانی تاراج کردند؟،دم از محرومان می زنید، لطفا اعلام کنید در نهادهایی که مشغول هستید بازنشستگان چقدر می گیرند، ما دولت ادعا نیستیم، ما دولت خیال بافی نیستیم،ما دولت فریب نیستیم،انزوای یک جناح را نمی پذیریم،هراسی از دلواپسان نداریم.... این ها همه کدهایی است که حسن روحانی در قامت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به مردم داد تا روز جمعه تصمیم روشن برای آینده بگیرند.

همه ی پالس هایی که روحانی برای انتخابی بهتر به مردم داد
کد خبر: 138194
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- شیرین جمشیدیان/ حسن روحانی برای دومین بار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است تا راه رفته را ادامه دهد و قول و قرارهایش با مردم را به سرانجام برساند. فضای انتخابات 96 نسبت به 92 تندتر است. تخریب ها علنی تر از گذشته شده و کاندیداها از متهم کردن یکدیگر ابایی ندارند. یکی وعده پول و یارانه دوبرابری می دهد و دیگری خود را نماینده مستضعفین می خواند، همه آمده اند تا دولت را بکوبند و هرچه در چنته دارند رو می کنند برای القاء ویژگی های منفی دولت. گویی دولت در این چهارسال هیچ نکرده و دستاوردی نداشته است.
مناظره هایی برگزار شد و دولتی ها برای مقابله با این تخریب ها و سیاست های پوپولیستی دو نفره آمدند و از دستاوردها حمایت کردند، ایستادند و اعلام کردند که وعده های مطرح شده تنها برای رسیدن به پاستور است و جنبه اجرایی ندارد.
برخی از این نامزدها به دوربین نگاه کردند و با خونسردی تمام به دولت افترا و تهمت زدند. از فقرا برای فیلم های انتخاباتی خود استفاده کردند تا بگویند همراه با مستضعفین هستند سیاست هایی که دیگر خریدار ندارد. با تمام تهمت های انتخاباتی آنهایی که آرزوی پاستور را در سر می پرورانند، حسن روحانی همچنان در نظر سنجی ها با اختلاف قابل توجهی پیشتاز است.
29 اردیبهشت ماه مردم بار دیگر سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده تعیین می کنند. هر چه به این روز نزدیکتر می شویم تنور انتخابات داغ تر می شود. حسن روحانی در سفرهای تبلیغاتی اخیر به شهرهای مختلفی سر زد و تاکید های فراوانی داشت. ارومیه، کرمانشاه، همدان ، تهران،خرم آباد و اصفهان از او استقبالی با شکوه کردند اما شاه کلید این سفرها تک واژه های روحانی بود، آنجا که از تاراج اموال ملت گفت، از فریب مردم بنام یارانه های حجیم حرف زد و خواستار کنارگذاشتن هرگونه نگاه انزوایی به جناح ها شد، روحانی از مردم گفت برای مردم، او دوباره برای ایران آمده تا مسیر را ادامه دهد....

روحانی در ارومیه: آنان که مسئول معدن یورت بودند چرا مهر سکوت بر دهان زده اند؟
معدن یورت در بخش خصوصی و در اختیار یک نهاد بوده است و آنها باید پاسخگوی مردم باشند. کسانی که مسئول آن معدن بوده اند چرا مهر سکوت بر دهان زده اند؟
دیدن دریاچه ارومیه برای من شعف آور است و به وعده ای که به شما دادیم عمل کردیم
کسانی از اشتغال باید حرف بزنند که کارنامه خود را به مردم نشان بدهند. در ستادهای آنها کسانی هستند که هشت سال قبل کشور در اختیار آنها بود و دیدید با جوانان ما و اشتغال این کشور چه کردند؟
در هشت سال قبل از این دولت 860 هزار زن بیکار شد. در این سه سال و نیم 750 هزار بانو مشغول به کار شد.
از آزادی بیان و انتقاد سخن می گویند. یا للعجب. آنهایی که زبان ها را بریدند و دهان ها را دوختنتد. شما که در طول سالهای گذشته آنچه از شما صادر شد، کلمه ممنوعیت بود؛ ممنوعیت قلم، ممنوعیت تصویر است. لطفا شما دم از آزادی نزنید که آزادی خجالت می کشد. شما دم از انتقاد نزنید. شما در نهادی کار می کنید که کسی جرات انتقاد از آن نهاد را ندارد.
در این چهار سال شما کاسبان تحریم، کاسبی تان کساد شده است، ناراحت هستید؟
می خواهید ما را به چهار سال قبل بازگردانید ولی ما عقب باز نمی گردیم.
ما نمی خواهیم جوان کرد و ترک ما در سر مرز کوله بری کند بلکه می خواهیم بجای کوله، جوان ما صادرات کند. ما استان های مرزی مان را استان های صادراتی ایران قرار خواهیم داد.
دم از محرومان می زنید. لطفا اعلام کنید در نهادهایی که مشغول هستید بازنشستگان چقدر می گیرند. ما دولت ادعا نیستیم. ما دولت خیال بافی نیستیم. ما دولت فریب نیستیم.
ما ایران متحد می خواهیم. ما ملت صد در صدی را می خواهیم.

روحانی در همدان:شما در طول این چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید
ما امده ایم به بداخلاقی ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت طلبان و افراطیون پایان دهیم.
شما در طول این چهار سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه های اجتماعی را ببندید
دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است.
این دولت مصمم است که به زودی سازمان ملی جوانان را افتتاح کند.
ملت ما خرداد 92 اعلام کرد که راه حصر و انزوای ایران را نمی پذیرد.
ما عزت را در عمل و نه در شعار می خواهیم

روحانی در کرمانشاه: مردم می خواهند بفهمند 3 میلیارد و 800 میلیون تومان ملت ایران کجا رفته است؟
عده ای از آزادی جوانان و اینکه مردم ایران می توانند با مردم دنیا در ارتباط باشند، نگران هستند.
مردم بدانید که تمامی مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران در دولت یازدهم پرداخت شد.
ما در برابر هر نوع متجاوزی می ایستیم و مقاومت می کنیم ، ولی اجازه نمی دهیم بداخلاقی های شما ادامه پیدا کند.
شما می خواهید آزادی را از مردم بگیرید و مردم در مقابل شما می ایستند.
می پرسم آن روز که برای انتقال پول مان از صراف استفاده می شد و درب بانکهای مان بسته شده بود برای ایران عزت داشت و بهتر بود یا امروز درب تعامل با جهان باز شده است. شما می خواهید ملت ایران را در فشار و انزوا قرار دهید. ملت ایران اجازه نمی دهد راه هشت سال گذشته را به ایران باز گردانید.
ما می خواهیم با فساد مبارزه کنیم. من از شما می پرسم چهار سال دولت در دست ما بوده است، ولی شما در طول 38 سالی که وظیفه تان نظارت بود، جلوی فساد را گرفتید؟ مردم می خواهند بفهمند 3 میلیارد و 800 میلیون تومان ملت ایران کجا رفته است؟ آنهایی که پشت تریبون ها می روند و می خواهند به مردم گزارش دهند مردم سوالشان از آنها این است که چه کسی اجازه داد این 3 میلیارد و 800 میلیون برود؟
چرا به مردم گزارش نمی دهید اموال ملت ایران را چه کسانی تاراج کردند؟ آنهایی که دو میلیارد پول ما را به حلقوم آمریکا ریختند، چرا این کار را کردند؟
روحانی در 4 سال آینده اجازه نمی دهد بلندگوها در دست اقلیت ها باقی بماند، ما قانون اساسی را اجرا خواهیم کرد

روحانی در ورزشگاه شیرودی: ما قانون را برای همه دستگاه‌ها می‌خواهیم و استثنا شدن در مالیات را نمی‌خواهیم
مردم ما امروز واقعیت را لمس و احساس می‌کنند و آن‌ها امروز دیگر تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند. من از همه مردم ایران می‌خواهم تابلو و کارنامه‌های افراد را یک بار دیگر مرور کنند.
کارنامه چهار ساله دولت یازدهم روشن است اما آنهایی که طی ۳۸ سال در سایر دستگاه ها بودند چه کردند؟ به مردم بگویند در طول ۳۸ گذشته چه کردند؟؛ آن‌ها که دوازده سال در یک منصب بودند آن‌ها نیز کارنامه خود را بگویند.
توصیه شما در سال نخست دولت یازدهم این بود که شانزده آذر را آزاد نگذارید؛ شما همیشه به دانشگاه به عنوان یک تهدید نگاه می‌کردید؛ شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند؛ لطفا شما همان حرف‌هایی راکه در جلسات خصوصی زدید، بیایید آشکارا به مردم بگویید؛ مگر شما هر روز فشار نمی‌آوردید که فضای مجازی بسته و اشتغال زنان متوقف شود؛ شما به بخش نامه‌های جنسیتی خود نگاه کنید.
شما برگردید یک بار دیگر به احکامی که صادر کردید نگاه کنید. کارنامه ما روشن و حرف ما کاملا واضح است. ما تبعیض و ظلم جنسیتی را نمی‌پذیریم.
ما قانون را برای همه دستگاه‌ها می‌خواهیم و استثنا شدن در مالیات را نمی‌خواهیم. زمانی که شنیدم برخی از کلمه مالیات نام بردند خوشحال شدم.مالیات برای اینکه مردم بپردازند خوب است اما شما ندهید؟
گشت برای ما آرامش ایجاد نمی‌کند بلکه وحدت و اتحاد ملت ایران و هم زیستی مسالمت آمیز آرامش را می‌سازد.
شما که دم از اشتغال می‌زنید آیا اشتغال اهل سنت و همچنین اقوام مختلف ایرانی را نیز قبول دارید؟

روحانی در استادیوم ١٢هزار نفری آزادی: هاشمی روحت آرام باشد که ما راهت را ادامه می‌دهیم
ملت ما در این هفته می‌خواهد اعلام کند که آیا به سال ۹۱ برمی‌گردیم یا به سال ۱۴۰۰ می‌رویم.
مردم به خوبی می‌دانند که در روزهایی که ما با قدرت‌های جهانی در حال مبارزه دیپلماتیک بودیم، برخی منافع ملی ایران را قربانی مسائل جناحی کردند و متاسفانه از پشت خنجر زدند
تخریب مسیر درستی برای آینده ملت ایران نیست.
ما می‌خواهیم جوانان ما با صدای بلند سخن بگویند دورانی که فقط یک صدا و سیما بخواهد بر افکار مردم حاکم باشد تمام شده است
باید همه تحریم‌ها برداشته شود ما در دولت دوازدهم با ساختن اجماعی ملی و همکاری با قوای دیگر و همچنین مشورت و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌خواهیم راه شکستن تحریم‌ها را ادامه بدهیم.
در طول سی و سه ماهی که از دولت من گذشته برای منفعت هیچ فردی هیچ نامه‌ای به هیچ دستگاهی ننوشتم و فقط یک نامه به قوه قضاییه نوشتم که در طی آن پرسیدم با چه قانونی و به چه دلیلی سید محمد خاتمی را ممنوع تصویر کرده‌اید که البته تا به امروز هنوز جواب نامه مرا ندادند.
برخی می‌گویند حقوق شهروندی انشاء است و با همه توان و تلاش خود آمده‌اند تا این منشور اجرا نشود چرا که در حقوق شهروندی حقوق همه افراد ایرانی مساوی است.
ما همه می‌دانیم که بر آقای هاشمی رفسنجانی چه ظلم بزرگی کردند و چه تهمت‌هایی که به او زدند اما ملت قدردان ایران امروز جای ایشان را میان خود خالی می‌بیند. آقای هاشمی روحت آرام باشد که ما راهت را ادامه می‌دهیم.

روحانی در خرم آباد: دست نظامیان را می بوسیم اما می گوییم کار خودشان را انجام دهند
به ارتش و سپاه افتخار می کنیم اما می گوییم هرکس کار خودش را انجام دهد
انزوای یک جناح را نمی پذیریم
ملت را صد در صدی می خواهیم
نمی گذاریم فریبکاران با پمپاژ پول سوداگری کنند
جوانان ما پول نمی خواهند، شغل پایدار و درامد مکفی می خواهند
ما قیم نمی خواهیم
ما به ارتش و سپاه افتخار می کنیم اما می گوییم هر کس کار خودش را انجام دهد
دست نظامیان را می بوسیم اما می گوییم کار خودشان را انجام دهند
راهمان را ادامه می دهیم و از دلواپسان هراس نداریم
تحریم بودیم و راههای تجارت را بسته بودند؛ مجبور بودیم این مانع بزرگ را برداریم و اکنون بهتر می توانیم به محرومان برسیم
می گویند تحریم ها خوب است لابد برای اینکه جیب رانت خواران پرتر شود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها