کد خبر: 138294
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

ناطق‌نوری: پیروز این انتخابات مردم هستند/ مکارم شیرازی: همه به رئیس‎جمهور منتخب کمک کنند

حجت الاسلام ناطق نوری و آیت‌الله مکارم شیرازی در لحظات اولیه انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق رای حاضر شدند.

ناطق‌نوری: پیروز این انتخابات مردم هستند/ مکارم شیرازی: همه به رئیس‎جمهور منتخب کمک کنند
کد خبر: 138294
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- حجت‎الاسلام علی اکبر ناطق‌نوری در جمع خبرنگاران در حسینیه ارشاد اظهار داشت: پیروز این انتخابات مردم هستند، سرنوشت کشور با افکار و آرا مردم تعیین می شود و از دیرباز در بحرانی ترین شرایط ممکن چون جنگ، با رای مردم، سرنوشت کشور رقم خورده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به طور میانگین سالی یک انتخابات برگزار کردیم. گرچه الان دو مورد انتخابات باهم شده مثل ریاست جمهوری و شورای شهر یا مجلس و خبرگان اما بالاخره به طور میانگین سالی یک بار انتخابات برگزار کرده‌ایم.
او تاکید کرد: مساله بعدی حضور یکپارچه و پرشور است. ممکن است خیلی جاها انتخابات باشد اما ایران از یک استثنا برخوردار است. مردمش فرهنگ سیاسی دارند و باشعورند. از کاسب و بازاری و دانشجو و شهری و روستایی همه تحلیل دارند و سیاسی هستند و با تحلیل انتخاب می‌کنند. مخصوصا در همین انتخابات همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هرکسی از صندوق دربیاید محترم است و رئیس جمهور خواهد بود اما از الان کسی که پیروز این انتخابات خواهد بود مردم هستند که در مقابل همه منفی‌بافی‌های دشمنان اینطور پرشور حضور پیدا می‌کنند و معادلات دشمن را به هم می‌ریزند.

آیت الله مکارم شیرازی: نامزد منتخب برای رفع مشکلات تنها در جناح ها و ستاهای خود منحصر نشود
آیت الله مکارم شیرازی نیز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران در قم، افزود: ملت شریف ایران بداند هر کسی که انتخاب شده همه باید او را یاری کنند و گفت و گوهای زمان انتخابات و تبلیغات باید فراموش شده و برای رفع مشکلات همه به کمک رئیس جمهوری منتخب بیایند.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: کسی که انتخاب می شود باید خود را متعلق به همه ملت ایران بداند و کابینه خود را از همه گروه ها انتخاب کند.

وی تصریح کرد: نامزد منتخب برای رفع مشکلات تنها در جناح ها و ستاهای خود منحصر نشود.

مکارم شیرازی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها