کد خبر: 138296
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

بازدید رئیس جمهور از ستاد انتخابات کشور/ معرفی نمایندگان روحانی و رئیسی به هیات نظارت

حجت الاسلام حسن روحانی با همراهی محمد نهاوندیان به ستاد انتخابات کشور آمد و از آنجا بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهور از ستاد انتخابات کشور/ معرفی نمایندگان روحانی و رئیسی به هیات نظارت
کد خبر: 138296
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- وزیر کشور در این بازدید، رئیس جمهور را همراهی می‎کرد. عبدالرضا رحمانی فضلی در حال بدرقه رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا نامزدهای دیگر هم می توانند از ستاد انتخابات کشور بازدید کنند، گفت: همه نامزدها می توانند این کار را انجام دهند.

گفتنی است عباسعلی کدخدایی هم در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه 2 نفر از کاندیداهای ریاست‌جمهوری نمایندگان‌شان را برای حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات معرفی کردند، گفت: آقای حسین طلا از طرف آقای سیدابراهیم رئیسی و همچنین آقای محمدرضا صادق از طرف آقای حسن روحانی به ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شدند و هم‌اکنون نیز در ستاد مرکزی مستقر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به دیپلمات بودن آقای صادق آیا منع قانونی برای حضور وی در انتخابات وجود ندارد؟ توضیح داد: نه، ایشان فقط برای ارائه گزارش به آقای روحانی در ستاد حضور دارند، کاری که ما اینجا انجام داده‌ایم کاری نیست که در قانون پیش‌بینی شده باشد، بلکه این اقدام از سال 88 یک روش ابداعی بود که برای ایجاد اطمینان و اعتماد بیشتر برای نامزدهای محترم، آن را در شورای نگهبان پیشنهاد کردیم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها