برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

حضور پر تعداد سیاسیون در حسینه ارشاد و جماران

حسینه ارشاد و حسینه جماران از جمله حوزه های رای گیری است که امروز علاوه بر مردم میزبان چهره های سیاسی برای شرکت در انتخابات است.

حضور پر تعداد سیاسیون در حسینه ارشاد و جماران
کد خبر: 138297
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- از ساعات ابتدایی رای گیری چهره های سیاسی مختلف، رئیس جمهور، معاونین و وزرا برای شرکت در انتخابات به حوزه ها رفتند. در این میان حسینه ارشاد میزبان بیشترین تعداد چهره های سیاسی بود. حسن روحانی، محمدرضا عارف و همسرش، سید علی خمینی، مصطفی هاشمی طبا، اسحاق جهانگیری از جمله افرادی بودند که از ابتدای صبح برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به حسینه ارشاد آمدند.
*مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات از چهره های اصلاح طلبی بود که حسینه ارشاد را برای رای دادن انتخاب کرد.
*ابراهیم یزدی هم به همراه عماد بهاور وارد حسینه ارشاد شد. یزدی روی ویلچر رای خود را به صندوق رای انداخت.
*بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به حسینیه ارشاد رفت.او با بیان اینکه حضور مردم بسیار چشمگیر است گفت : من به همراه یازده نفر حضور پیدا کردم و فکر می‌کنم مردم هم همه همین کار را خواهند کرد.
*معصومه ابتکار در همان ساعت‌های اولیه اخذ رای، با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

سید حسن خمینی در میان استقبال رای دهندگان در حسینیه جماران
یادگار امام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرد. حجت الاسلام سیدحسن خمینی با حضور در حسینیه جماران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وزیر ارشاد، ولایتی و بهزاد نبوی هم پای صندوق آمدند/ علم‌الهدی در کدام حوزه انتخابیه رأی داد؟
وزیر ارشاد و علی اکبر ولایتی رئیس دانشگاه آزاد هم پای صندوق رأی رفتند.
آنگونه که ایرنا گزارش داده است، سید رضا صالحی امیری ظهر جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی در خصوص جهش آرای مشارکت مردم حضور رسانه ها است.
وی افزود: انصافاً اصحاب رسانه گمنام هستند و من از همین جا به آنها خسته نباشید می گویم زیرا حلقه اصلی واسط بین مردم و دولت هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت سه اولویت اساسی دارد، بیان کرد: اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت به شمار می رود.
صالحی امیری توسعه اجتماعی و اخلاقی را سومین اولویت دولت عنوان کرد و ادامه داد: مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد.
وی با بیان اینکه تعامل با کشورهای خارجی در اولویت برنامه های آقای روحانی برای دولت دوازدهم قرار دارد، گفت: آقای روحانی در یکی از شهرستان ها گفتتد در دولت دوازدهم همه تحریم های خارج از هسته ای به همت دولت لغو خواهد شد.

ولایتی: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران است
علی اکبرولایتی صبح امروز با حضور در پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و پس از انداختن رای خود در سخنانی گفت: همانگونه که تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) بوده ، پیروز نهایی انتخابات ملت ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی صحنه ها ملت بزرگ ایران با رای خود، برگ زرین افتخارات کشور را ورق زدند و این بار نیز با حضور خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت خواهند داشت.
مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: بی تردید نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل ترین کشور ، به پشتوانه مردمی تمامی اهداف ایران اسلامی را به پیش برده و بر خلاف طراحی ها و توطئه های دشمنان، حضور با شکوه مردم موجب ناکامی دوباره آنان خواهد شد.
ولایتی بر توجه و پایبندی همه افراد به قانون تاکید کرد و تصریح نمود: انتخابات عامل وحدت و نمایش اقتدار نظام و کشور است و یقینا مسیر روشن و نورانی ایران اسلامی با حمایت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسئولان ادامه خواهد یافت.

امام جمعه مشهد رای خود را به صندوق انداخت
آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز با حضور در مسجد گوهر شاد حرم رضوی رای خود را به صندوق انتخابات انداخت و اظهار کرد: با این حضور حداکثری نظام جمهوری اسلامی ایران در بستر اقتدار بیشتری قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با این حرکت حماسی مردم ثابت کردند بار دیگر پشتیبان این نظام هستند.
امام جمعه مشهد گفت: امیدواریم وجود حضرت ولی عصر(عج) از این اقدام و حماسه مردم خشنود شده باشند و نظام، رهبر و مردم ما مشمول دعای خیر ایشان شوند.

شرکت بهزاد نبوی در انتخابات
بهزاد نبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای در شهرستان انزلی رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر خارجه در حسینیه جماران
* وزیر خارجه کشورمان با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوف انداخت.محمدجواد ظریف صبح امروز(جمعه) با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری دواردهم و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداخت.در هنگام حضور وزیر خارجه در حسینیه جماران جمعیت حاضر در حسینیه شعارهایی در حمایت از وی سر دادند.

چهره‌های نظامی پای صندوق رای/سرداران جعفری، غیب‌پرور، دهقان و رضایی رای دادند
از صبح امروز تا کنون برخی چهره‌های نظامی نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند. سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران به مسجد قبا رفت.سردار غلامحسن غیب‎پرور رییس سازمان بسیج مستضعفان نیز به همراه پدر شهید احمدی روشن برای شرکت در دو انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مسجدالنبی واقع در میدان نبوت تهران آمد.محسن رضایی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در شهر قم و مسجد امام حسن عسگری (ع) حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع نیز با حضور در وزارت کشور از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. او در این بازدید روند کاری ستاد انتخابات کشور را مورد بررسی قرار داد. او سپس با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق انداخت.

همچنین آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، بعد از انداختن رای به صندوق گفت: گفت: امروز مردم ایران با حضور باشکوه در انتخابات صفحه جدیدی در تاریخ نظام اسلامی ایجاد کرده و حماسه‌ساز باشند.این مرجع تقلید روز جمعه در اولین ساعات رأی گیری، پس از انداختن رأی خود به صندوق سیار شماره 548 در جمع خبرنگاران، افزود: امروز لازم است همه مردم متعهد و انقلابی ایران که در تمام جریان‌ها حماسه آفرین و موثر حضور داشته‌اند، به میدان بیایند.وی ادامه داد: مرد و زن، پیر و جوان و شهری و روستایی در برابر دشمنان اسلام شکوه و عظمت ایجاد کنند تا بر جهانیان معلوم شود، این مردم که در همه صحنه‌ها حماسه آفرین بودند به نظام اسلامی - ولایی متعهد هستند.
وی با بیان اینکه ما در جریان انتخابات کسی را معین نکردیم اما چند شاخص بیان شد، گفت: اول اینکه باید ولایتمدار در حد کامل، دوم استکبار ستیز آنهم در حد کامل و سوم خدمتگزار مردم باشد.
آیت الله نوری همدانی ادامه داد: ایجاد کار، ارزانی، مبارزه با فقر و فساد شاخص‌های دیگری است که باید رییس جمهور آینده داشته باشد.
این مرجع تقلید در پایان گفت: امیدواریم امروز مردم ایران همه در صحنه حضور پیدا کنند و حماسه جدیدی بیافرینند و ورق جدیدی را ایجاد کنند.

حسین فریدون در شهر ری رای داد
حسین فریدون پس از زیارت حرم حصرت عبدالعظیم در صف رای دهندگان ایستاد.

وزیر کار در جمع کارگران
علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی با حضور در کارخانه‌ شیشه مینا و در جمع کارگران رای خود را در صندوق سیار آرا انداخت.

مطهری در ارشاد
علی مطهری در حسینیه ارشاد رای داد.

نوبخت در جماران
سخنگوی دولت یازدهم ضمن گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی، شرکت در انتخابات را تعهدی اجتماعی و اخلاقی دانست.
محمدباقر نوبخت در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، گفت: این انتخاباتی است که شخصیت محبوب ما حضرت آیت الله هاشمی، یار دیرین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در این رای گیری شرکت ندارند، ما ارادتمندان ایشان در این محل که همیشه رای خود را به صندوق ها میسپردند، حضور پیدا کردیم تا ضمن اینکه به تعهد اجتماعی و اخلاقی خود عمل می‌کنیم، ارادتمان را نیز به ایشان نشان دهیم.

قالیباف در اردبیل
قالیباف در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا اردبیل رای خود را به صندوق انداخت.

هاشمی شاهرودی در بیمارستان رای داد
آیت الله هاشمی شاهرودی روی تخت بیمارستان رای خود را به صندوق انداخت

مولوی عبدالحمید در انتخابات شرکت کرد
مولوی عبد الحمید دقایقی پیش رای خود را در زاهدان به صندوق انداخت

احمد جنتی رای خود را به صندوق انداخت
دبیر شورای نگهبان رای خود را در صندوق مستقر در این نهاد انداخت.
آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان دقایقی پیش در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شرکت کرد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها