کد خبر: 138310
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

توضیحات ستاد انتخابات کشور درباره نوشتن کد نامزدها و ضرب مهر در شناسنامه/ کمبود تعرفه نداریم

ستاد انتخابات کشور، درباره نوشتن کد نامزدها در برگه‌های اخذ رای توضیحای ارایه کرد.

توضیحات ستاد انتخابات کشور درباره نوشتن کد نامزدها و ضرب مهر در شناسنامه/ کمبود تعرفه نداریم
کد خبر: 138310
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- در اطلاعیه 22 ستاد انتخابات کشور آمده است: نظر به اینکه در برگهای رأی انتخابات شوراهای اسلامی، قسمتی برای نوشتن کد نامزدها در نظر گرفته شده است، به اطلاع هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می رساند اگر چه نوشتن کد نامزدها بخصوص در مواردی که تشابه اسامی نامزدها وجود دارد، در زمان شمارش آراء از تضییع حقوق ایشان جلوگیری می کند ولی چنانچه در برگهای رأی اسم نامزد نیز نوشته شود، کفایت می کند.

پورعلی مطلق: کمبود تعرفه نداریم
علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات هم امروز در ستاد انتخابات کشور درباره برخی اخبار مبنی بر کمبود تعرفه ها در شعب اخذ رای اظهار کرد: با هماهنگی شورای نگهبان تعرفه به اندازه کافی چاپ و به شعب اخذ رای فرستاده شده است و تا این لحظه هیچ کمبود تعرفه ای نداریم.
وی در باره تمدید زمان رای گیری افزود: تا زمانی که احساس کنیم مردم پای صندوق های رای هستند زمان انتخابات را تمدید می کنیم ولی خواهش من از مردم این است که حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.
پورعلی مطلق همچنین درباره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این انتخابات در حال برگزاری است و تمام اقلام و ملزومات لازم نیز از قبل ارسال شده است.

توضیحات ستاد انتخابات کشور در باره ضرب مهر انتخابات در شناسنامه‌ها
همچنین ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که چنانچه صفحه انتخابات در شناسنامه‌ای کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه توضیحات شناسنامه ضرب می گردد.
در اطلاعیه شماره 21 ستاد انتخابات کشور آمده است: همانگونه که مسئولین محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی آگاهی دارند، در شناسنامه های موجود، صفحه چهارم یا آخر، اختصاص به انتخابات دارد، لذا باید مهر انتخابات در اولین مربع خالی بعد از مهرهای ثبت شده انتخابات گذشته در صفحه مخصوص انتخابات زده شود.
ضمناً چنانچه صفحه مزبور کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه توضیحات شناسنامه ضرب می گردد. توجه نمایید که کارتهای منضم به شناسنامه که مخصوص ضرب مهرهای اضطراری است هیچگونه ارتباطی به انتخابات ندارد و به هیچ عنوان نباید در این امر از آن استفاده شود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها