کد خبر: 138313
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

ستادانتخابات کشور: رای دهندگان اسامی نامزدها را کامل و خوانا بنویسند

در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: به آگاهی هموطنان عزیز می رساند به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات خواهشمند است درهنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام و نام خانوادگی آنها به همراه کد نامزد است به صورت کامل و خوانا قید کنند تا ان شاءا... حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و احتساب آراء ضایع نشود.

ستادانتخابات کشور: رای دهندگان اسامی نامزدها را کامل و خوانا بنویسند
کد خبر: 138313
|
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین-ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 25 از رای دهندگان خواست نام و نام خانوادگی و کد نامزدها را به صورت کامل و خوانا بنویسند تا حقی از نامزدها ضایع نشود.

در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی هموطنان عزیز می رساند به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات خواهشمند است درهنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام و نام خانوادگی آنها به همراه کد نامزد است به صورت کامل و خوانا قید کنند تا ان شاءا... حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و احتساب آراء ضایع نشود.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور با حضور گسترده مردم آغاز شده است.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها