کد خبر: 140819
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

۱۰۰ عنوان از کتاب‌های کانون به پکن سفر می‌کنند

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه و معرفی ۱۰۰ عنوان از آثار خود در نمایشگاه کتاب پکن شرکت می‌کند.

۱۰۰ عنوان از کتاب‌های کانون به پکن سفر می‌کنند
کد خبر: 140819
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ یکم تا پنجم شهریور در حالی برگزار می‌شود که ایران میهمان ویژه‌ این رویداد مهم فرهنگی است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هم در کنار ۱۲ ناشر و سه آژانس ادبی در این نمایشگاه حضور خواهد یافت تا آثار فاخر ادبیات و تصویرگری ایران در حوزه‌ کودک و نوجوان را به نمایش بگذارد.

شعار این نمایشگاه «ایران، رویای رنگین جاده ابریشم» است و فضایی هشت متری به انتشارات کانون اختصاص یافته است. کانون در این نمایشگاه با تنظیم قرار ملاقات‌های از پیش تعیین شده قصد دارد از این فرصت گرانبها برای معرفی نشر ایران و کتاب کودک به ناشران چینی استفاده کافی را ببرد.

در همین این راستا، کاتالوگ کتاب‌های جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۱۷ به زبان انگلیسی در حال آماده‌سازی است.

نمایشگاه کتاب پکن بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب در آسیاست و در واقع دروازه‌ای برای ورود به بازار نشر چین است.

در نمایشگاه سال گذشته بیش از ۲۴۰۰ ناشر حضور داشته‌اند و حدود ۳۰۰ هزار نفر از غرفه‌های متعدد آن بازدید کرده‌اند.

محور عمده برنامه‌ها و فعالیت‌های این نمایشگاه در حوزه نمایش و عرضه کتاب (چاپی و الکترونیکی)، مبادلات حق نشر و ترجمه و برگزاری رویدادهای فرهنگی مرتبط با کتاب و نشر است.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۴۳۰۰ مترمربع برگزار می‌شود و نزدیک به نیمی ‌از این فضا به موضوع نشر الکترونیک اختصاص می‌یابد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها