کد خبر: 140824
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

با اشاره به جلسه صبح فراکسیون امید

رحیمی: نظر مثبت فراکسیون امید به ۶ وزیر پیشنهادی

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به حضور ۶ وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که مجموع نگاه‌ها به این وزرا مثبت و سازنده بود.

رحیمی: نظر مثبت فراکسیون امید به ۶ وزیر پیشنهادی
کد خبر: 140824
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- علیرضا رحیمی اظهار داشت: فراکسیون امید امروز صبح میزبان وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، خارجه، اطلاعات، دادگستری، نفت و بهداشت بود. جلسه‌ای که به ارائه برنامه‌ وزرا و پرسش و پاسخ اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: در این جلسه وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را توضیح دادند و اعضای فراکسیون امید سوالات جدی در حوزه ملی و منطقه‌ای و برنامه‌های وزرا مطرح می‌کردند سوالاتی که بعضا از جانب وزرا پاسخ داده شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: مجموعا نگاه‌ها نسبت به این ۶ وزیر پیشنهادی مثبت و سازنده بود. بحث چالشی با هیچ وزیری مطرح نشد که می‌توان در مجموع جو را مثبت ارزیابی کرد. البته این جلسات مختص به استماع و پرسش و پاسخ است. ارزیابی نهایی در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود و فراکسیون امید جمع بندی خود را در جلسه روز پنجشنبه نسبت به کل کابینه اعلام می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه جلسه صبح فراکسیون از ساعت ۷ آغاز شد،‌ گفت که فراکسیون امید در جلسه بعد از ظهر میزبان وزرای پیشنهادی ارتباطات، کشاورزی،‌ کشور و ورزش و جوانان است که به نظر می‌رسد تا ساعت ۲۰ به طول بیانجامد.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها