رئیس دفتر رئیس جمهوری:استانداران با شرایط جدیدی کارشان را شروع خواهند کرد/برنامه های مختلفی برای سفر رئیس جمهوری پیش بینی شده است

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت:استانداران در دوره جدید با شرایط جدیدی کارشان را شروع خواهند کرد و در پیوست احکام آنها مشخص شده است که چه کارهایی باید انجام دهند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری:استانداران با شرایط جدیدی کارشان را شروع خواهند کرد/برنامه های مختلفی برای سفر رئیس جمهوری پیش بینی شده است
کد خبر: 141911
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- محمود واعظی در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب استانداران اظهار داشت: استانداران باید در استان خدمت کنند و از جوانان و بانوان در استان حتما استفاده کنند.
وی با بیان اینکه استانداران موظف به اولویت بندی کارها هستند اظهار کرد:خوشبختانه وزیر کشور کار بسیار خوبی کردند و در کنار هر حکمی که برای استاندار زده می شود پیوستی وجود دارد که در آن مشخص شده چه کار باید انجام شود و به نظر می رسد استانداران با شرایط جدیدی کارشان را شروع خواهند کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از زنان در پست های مدیریتی اظهار کرد:وزارت کشور به این منظور تلاش بسیار زیادی کرده و کمیته ای هم در این خصوص تشکیل داده است.
واعظی با بیان اینکه انتخاب استاندار انتخاب سختی است، گفت:استاندارعلاوه بر اینکه باید با مدیران کل وزارتخانه ها در استانها هماهنگ کند و وی را بپذیرند، باید کارهایش را با 14 ارگان حکومتی هم تنظیم کند. ضمن اینکه استاندار رئیس امنیت استان هم هست.
وی با بیان اینکه ما در انتخاب مسئولین تفاوت جنسیتی قائل نمی شویم افزود: بالاخره توانایی هایی که فرد باید داشته باشد خیلی مهم است و از سوی دیگر باید به گذشته هم برگردیم بالاخره آقایان این مراحل را طی کرده وبخشدار، فرماندار و معاون استاندار بوده اند.
رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: ما درمورد زنان این کار را اخیرا شروع کرده ایم و در دولت یازدهم تعدادی فرماندار و معاون استاندار از میان زنان انتخاب شده اند اینها زمان می برد ولی ما محدودیتی نداریم.
واعظی همچنین درخصوص سفر رئیس جمهوری به نیویورک هم گفت: ایشان سفر کوتاه و فشرده ای خواهند داشت و در این سفر برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.
وی سخنرانی در سازمان ملل را مهمترین موضوع این سفر عنوان کرد و افزود: دیدار با ایرانیان ، مسلمانان، نخبگان سیاسی و اصحاب رسانه و مصاحبه با رسانه ها از جمله برنامه هایی است که در این سفر پیش بینی شده است.ضمن اینکه در جریان این سفر کوتاه با روسای کشورهای مختلف دیدار و گفت و گو خواهند کرد.
وی در پاسخ به سوالی درخصوص نامه مولوی عبدالحمید به رهبر انقلاب اسلامی و پاسخ ایشان به این نامه اظهارکرد:طبیعی است دولت مقید است به اینکه سیاست هایی که از سوی رهبری ابلاغ و یا بیان می شود مقید و پای بند است و این موضوع هم مانند بقیه موضوعات مقوم کارماست.
رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد:آنچه رهبری ابلاغ می فرمایند یا تاکید می کنند نقطه قوتی است برای اینکه دولت کارهایش را انجام دهد.

* ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها