امامی: زمستان 96 «شهرزاد» با داستانی عاشقانه‌تر برمی‌گردد

سیدمحمد امامی با بیان اینکه فصل سوم مجموعه «شهرزاد» عاشقانه‌تر خواهد بود، گفت: «معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی است که مردم دوست دارند. در واقع تم عاشقانه مشابه فصل اول به فضای کلی سریال باز می‌گردد.»

امامی:  زمستان 96 «شهرزاد» با داستانی عاشقانه‌تر برمی‌گردد
کد خبر: 142983
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- «سیدمحمد امامی» تهیه‌کننده سینما که امروز نامش را با پروژه‌های بزرگی چون «شهرزاد» می‌بینیم، حضور در این عرصه را با مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داود میرباقری شروع کرده است. این تهیه‌کننده درباره نقدهایی که نسبت به فصل دوم شهرزاد در مقایسه با فصل اول مجموعه داشت نیز عنوان کرد: «در ابتدا باید بگویم که خوشحالیم رقیب خودمان شده‌ایم و با فصل اول مقایسه می‌شویم. به هر حال فصل اول «شهرزاد» یک پدیده در نمایش خانگی بود. مردم به این مدیوم بی‌اعتماد شده بودند. مجموعه‌های تولید شده یا به انتها نمی‌رسیدند و یا به مرور افت کیفیت جدی پیدا می‌کردند. ما با سریالی که سر و شکل درست و خوبی دارد، آمدیم و اعتماد از دست رفته‌ را برگرداندیم.»
امامی با بیان اینکه زمان عرضه فصل سوم شهرزاد را زمستان ۹۶ می‌دانند، درباره فصل سوم داستان گفت: «معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی است که مردم دوست دارند. در واقع تم عاشقانه مشابه فصل اول به فضای کلی سریال بازمی‌گردد.»
امامی در پاسخ به این پرسش که قصه سریال در فصل سوم تمام می‌شود یا ممکن است فصل چهارمی هم در کار باشد، بیان کرد: «قصه در فصل سوم تمام می‌شود. البته قصه «شهرزاد» پتانسیل ادامه دادن را دارد و می‌توان از دل آن، دیگر کاراکترها را بیرون کشید و سرگذشت آن‌ها را تعریف کرد اما چیزی که مخاطب از ما می‌خواهد، در فصل سوم مشخص می‌شود و همان‌جا پایان داستان سریال «شهرزاد» خواهد بود.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها