کد خبر: 143492
|
۱۳۹۶/۰۷/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

بحران اخلاقی در هالیوود؛‌

کارگردان سرشناس متهم به 40 مورد آزار جنسی شد

بیبش از 40 زن از «جیمز توباک» نویسنده و کارگردان آمریکایی به اتهام آزار و اذیت جنسی شکایت کردند.

کارگردان سرشناس متهم به 40 مورد آزار جنسی شد
کد خبر: 143492
|
۱۳۹۶/۰۷/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین- پس از رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین» تهیه‌کننده سرشناس هالیوودی که بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های سراسر جهان داشت و با واکنش‌های زیادی نیز رو‌به‌رو شد، نشریه لس‌آنجلس تایمز از شکایت بیش از 38 زن از «جیمز توباک» نویسنده و کارگردان آمریکایی به اتهام آزار و اذیت جنسی پرده برداشت.
به نقل از هالیوود ریپورتر، «جیمز توباک» که کارگردانی فیلم‌های «سیاه و سفید» (1999) و «دو دختر و یک مرد» (1998) را در کارنامه دارد و برای نگارش فیلمنامه فیلم «باگزی» ساخته «وارن بیتی» درسال 1991 نامزد اسکار شده بود، با سوء‌استفاده از جایگاه خود به عنوان کارگردان و اغوای زنان برای ملاقات و تست بازیگری، آنها مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.
«توباک» 72 ساله با رد کردن این اتهامات مدعی شده که تاکنون هیچ یک از زنانی که علیه او شکایت طرح کرده‌اند را ملاقات نکرده است.
بسیاری از زنانی که اخیر شکایت‌های خود را علیه این سینماگر هالیوودی مطرح کرده‌اند، گفته‌اند که ماجراهای اخیر «هاروی واینستین» موجب شده خاطرات بد آنها مرور شود و به همین دلیل برای شکایت اقدام کرده‌اند.
«جیمز توباک» اولین فیلم مهم خود را در سال 1978 با عنوان «The Pick-up Artist» و با بازی «رابرت داونی جونیور» ساخت و آخرین ساخته او با نام «زندگی خصوصی زن مدرن» با بازی «سیه‌نا میلر» امسال در جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها