کد خبر: 143875
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

مجموعه آثار کیهان کلهر در ایران منتشر می‌شود

مجموعه آثار کیهان کلهر همزمان با سالروز تولد او در ایران منتشر می‌شود.

مجموعه آثار کیهان کلهر در ایران منتشر می‌شود
کد خبر: 143875
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۵ ۲۳:۰۰:۰۰

اعتماد آنلاین| مجموعه آثار کیهان کلهر شامل هشت آلبوم همزمان با سالروز تولد این نوازنده در ایران منتشر می‌شود. این هشت آلبوم شامل «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده‌ای از آلبوم‌های غزل 1، 2 و 3 با عنوان «گزیده غزل» است.


این مجموعه شامل آثاری است که پیش از این توسط موسسه آوای دوست در ایران منتشر شده بود و حالا به صورت یکجا توسط همین نشر به بازار موسیقی عرضه می‌شود.
این آثار همزمان با تولد کیهان کلهر (سوم آذرماه) منتشر خواهند شد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بعد از پیش‌فروش اینترنتی این آلبوم‌ها در روزهای سوم و چهارم آذرماه، تعداد محدودی از آنها توسط کیهان کلهر امضا خواهد شد.

کیهان کلهر پیش از این شهریورماه امسال همراه با گروه رامبرانت تریو به مدت سه شب در تهران روی صحنه رفته بود. انتشار آلبومی از این اجرا از دیگر برنامه‌های موسسه ساز و آواز است که به گفته امیر مردانه، مدیر موسسه سازوآواز آلبوم اجرای کیهان کلهر با گروه رامبرانت تریو، در کنار آلبوم دیگری از اجرای این هنرمند همراه با «تومانی دیاباته» در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

منبع: هنرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها