کد خبر: 144949
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

اعلام نامزدهای دومین جشنواره فیلم‌ «شید»

نامزدهای دومین جشنواره فیلم «شید» بر اساس آرای داوران آن، جاناتان رزنبام، ریچارد پنیا و هوشنگ گمکانی انتخاب و اعلام شد.

اعلام نامزدهای دومین جشنواره فیلم‌ «شید»
کد خبر: 144949
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین | هدیه تهرانی (اسرافیل)، نیکی کریمی (آذر)، ساره بیات (زرد) به عنوان نامزدهای بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره شید معرفی شدند. در بخش بهترین بازیگر مرد هم نوید محمدزاده (بدون تاریخ، بدون امضا)، محسن تنابنده (فراری) و پژمان بازغی (اسرافیل) معرفی شدند. وحید جلیلوند (بدون تاریخ، بدون امضا)، محمد حمزه‌ای (آذر) و آیدا پناهنده (اسرافیل) سه نامزد بهترین کارگردانی بودند و در نهایت سه فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» (علی جلیلوند)، «آذر» (نیکی کریمی) و زرد (کامران مجیدی) هم به عنوان نامزدهای بهترین فیلم اعلام شدند.

جشنواره فیلم شید که هر سال در شهر دالاس در کشور امریکا برگزار می‌شود، در اختتامیه تندیس طلایی به انتخاب تماشاگران را نیز به بهترین فیلم اهدا خواهد کرد. این جشنواره با ادای دین به عباس کیارستمی و با یاد او برگزار می‌شود و به همین دلیل تندیس جشنواره به نام یکی از فیلم‌های این کارگردان است.

فیلم‌های دومین جشنواره فیلم «شید» از امروز تا روز یکشنبه در سینما آنجلیکای شهر دالاس امریکا به روی پرده می‌روند. دومین دوره «شید» به کوشش آرامه اعتمادی به عنوان دبیر و مؤسس جشنواره، شهرام مکری به عنوان مدیر و مشاور هنری، علی بوستان به عنوان طراح پوستر و مدیر گرافیک و کلی کیچن مدیر روابط عمومی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها