الان صلاح نیستکسی به این مباحث دامن بزند

پاسخ فتاح به شائبه فعالیت‌های انتخاباتی‌اش

آقای روحانی تازه انتخاب شده و اخیرا دو وزیرش از مجلس رای اعتماد گرفته‌‌اند، الان صلاح نیست که کسی به این مباحث دامن بزند و همه باید کمک کنیم که دولت در وظایفش موفق شود و اقتصاد و اشتغال رونق گیرد و مردم و نیازمندان به رفاه برسد و بهترین هدف این است.

پاسخ فتاح به شائبه فعالیت‌های انتخاباتی‌اش
کد خبر: 145141
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| پرویز فتاح در واکنش به شایعه فعال شدنش برای انتخابات راست‌جمهوری ۱۴۰۰، گفت: واقعا چه لزومی دارد که به این مباحث بپردازیم و به فعالیت‌ها شائبه سیاسی بدهیم، این مسائل صلاح نیست.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره اینکه بر چه مبنایی پیشنهاد سپردن مسئولیت حذف یارانه‌‌ها به کمیته امداد را مطرح کرده است، گفت: این بحث در یک فضای کارشناسی و نخبگی مطرح شد که البته از چهل‌‌ و پنج دقیقه صحبت من فقط یک دقیقه آن را بازتاب دادند.

فتاح تاکید کرد: دولت‌ها می‌توانند بر تصمیم‌های قبلی خود تامل داشته باشند و این هیچ‌ضرری ندارد، مجلس می‌تواند قانونی را تصویب کند و چند سال بعد در آن قانون تجدیدنظر کند و این هم اشکالی ندارد. پیشنهاد من هم این بود که تاملی در زمینه پرداخت یارانه صورت گیرد که آیا درست و منطقی است که به همه اقشار تعلق گیرد،‌ چراکه شاهد وضعیت پیچیده دولت از لحاظ درآمد، نفت و تحریم‌ها هستیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه با عدم پرداخت یارانه به برخی از اقشار، نقدینگی قابل توجی برای دولت باقی می‌ماند که می‌تواند آن را در راستای تولید و کارهای زیر ساختی به کار گیرد و این عقلانی‌تر‌است، بیان کرد: نگفتم یارانه را قطع کنید، بلکه پیشنهاد دادم ۵۰ درصد را حذف کنید و یارانه به ۳۵ میلیون نفر یارانه تعلق گیرد. اگر یارانه ۳۵ میلیون نفر قطع شود، بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان دست دولت می‌ماند که دولت می‌تواند برای این پول برنامه‌ریزی کند، و در آن جلسه گفتیم اگر دولت کمک لازم داشت، کمیته امداد می‌تواند پرونده‌ها را شناسایی کند و در این زمینه ذی نفع نیستیم.

فتاح درباره اینکه برخی فعالیت‌های شما را سیاسی و در راستای انتخابات ۱۴۰۰ قلمداد می‌کنند، گفت: آقای روحانی تازه انتخاب شده و اخیرا دو وزیرش از مجلس رای اعتماد گرفته‌‌اند، الان صلاح نیست که کسی به این مباحث دامن بزند و همه باید کمک کنیم که دولت در وظایفش موفق شود و اقتصاد و اشتغال رونق گیرد و مردم و نیازمندان به رفاه برسد و بهترین هدف این است.

وی در پایان تاکید کرد: واقعا چه لزومی دارد که به این مباحث بپردازیم و به فعالیت‌ها شائبه سیاسی بدهیم این مسائل صلاح نیست.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها