علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس

هر فوتبالیستی دوست دارد لژیونر شود، به اروپا برود و فوتبالش را در قاره سبز دنبال کند. علی علیپور هم از این قاعده مستثنا نیست؛ مهاجمی که در غیاب مهدی طارمی محروم تبدیل به همه‌کاره خط حمله پرسپولیس شده است.

علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس
کد خبر: 145489
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| علیپور گل می‌زند، گل می‌سازد، پنالتی می‌زند و از همه مهم‌تر دوندگی و جنگندگی‌اش فراتر از فوتبال ایران است.
در همین راستا شنیدیم تصاویر بازی‌ها و گلزنی‌های این مهاجم جوان قائمشهری به دست نمایندگان ۲ باشگاه اروپایی از سوئیس و سوئد رسیده است. ظاهراً این تصاویر و عملکرد درخشان علیپور مورد توجه سرمربیان این دو تیم اروپایی نیز قرار گرفته است. بر این اساس نمایندگان ۲ باشگاه خارجی و به ویژه سوئیسی‌ها ارتباطاتی با مهاجم جوان پرسپولیسی برقرار کردند تا او را لژیونر کنند.
اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که علی علیپور به دلیل داشتن قرارداد با پرسپولیس همه چیز را به باشگاه واگذار کرده است. او به نمایندگان باشگاه سوئیسی (و سوئدی) اعلام کرده اختیارش دست باشگاه پرسپولیس است و هر تصمیمی مسئولان این تیم بگیرند تابع خواهد بود. این در حالی است که علی علیپور هنوز ۲ فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و قادر به جدایی از این تیم نیست.
فراموش نکنید یکی، دو سال قبل هم پیشنهادی از یک باشگاه روسی به علیپور شد اما به همین دلیل و به خاطر داشتن قرارداد با پرسپولیس نتوانست لژیونر شود. در عین حال گفته می‌شود برانکو هم مخالف جدی جدایی احتمالی علی علیپور است.
با در نظر گرفتن محرومیت مهدی طارمی و افت و خیز گادوین منشا در حال حاضر شماره ۷۰ تنها مهاجم قابل اعتماد برانکو است؛ مهاجمی که در حال حاضر پنالتی‌زن اول پرسپولیس هم محسوب می‌شود و برانکو تصمیم گرفته از او یک آقای گل جدید برای فوتبال ایران بسازد.


منبع: روزنامه خبرورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها