کد خبر: 145640
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

واکنش مقامات کشور به امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده و حضور رئیس جمهوری در کرمانشاه

رئیس جمهوری امروز 23 آبان ماه به مناطق زلزله‌زده رفت از سوی دیگر تعدادی از نمایندگان شهرهای غربی کشور نسبت به ضعف در امدادی‌رسانی در مناطق زلزله‌زده انتقاد کرده اند.

واکنش مقامات کشور به امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده و حضور رئیس جمهوری در کرمانشاه
کد خبر: 145640
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| حسن روحانی رئیس جمهوری صبح امروز وارد کرمانشاه شد او به مناطق مختلف آسیب‌دیده رفت و همچنین از زخمی های این حادثه عیادت کرد. روحانی در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه گفته که باید به نیازهای ضروری مردم رسیدگی کرد و در این زمینه نباید سخت‌گیری به خرج داد، بلکه باید دست و دلباز برخورد کرد.

در همین حال سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفت وگو با اعتمادآنلاین ضمن تشریح اقدامات سپاه برای امدادرسانی اعلام کرده که شب گذشته مسئولین هلال احمر از سردار جعفری کمک خواستند و مدعی شدند که مردم اقلام امدادی 20 کامیون را قبل از اینکه به مناطق زلزله زده برسد؛ بردند. او همچنین گفته که سپاه به دلیل امنیت منطقه غرب کشور فکر نمی کرده چنین اتفاقی رخ بدهد. رمضان شریف در این گفت وگو اعلام کرده که بیشتر مناطق روستایی سالم است.

در همین حال شهاب نادری نماینده پاوه اعلام کرده که ۹۰ تا ۹۵ درصد خانه‌ها در ثلاث باباجانی، ازگله، جیگران و جوانرود تخریب شده‌اند. محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان نیز گفته که امداد رسانی به مردم زلزله زده ضعیف است.

جدای از اخبار مناطق حادثه‌دیده بهمن شریف‌زاده روحانی نزدیک به احمدی نژاد در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین گفته برخورد با جریان ما افزایش یابد احمدی‌نژاد افشاگری می‌کند.

همچنین جعفری دولت آبادی دادستان تهران اعلام کرده که اقدام دادستانی مبنی بر توقیف «کیهان» مطابق قانون بود. او گفته «خزعلی» پس از مرخصی از بازگشت به زندان خودداری کرد؛ او مجدداً برای تحمل حبس به زندان معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها