کد خبر: 145957
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

وزیر خارجه بحرین:

کسی که خطر ایران را نبیند، یا کور است یا خود را به کوری زده

وزیر خارجه بحرین ضمن تاکید بر اهمیت نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای عرب در رابطه با ایران، نسبت به «خطر در کمین» کشورمان هشدار داد.

کسی که خطر ایران را نبیند، یا کور است یا خود را به کوری زده
کد خبر: 145957
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| «خالد بن احمد آل خلیفه»، وزیر امور خارجه بحرین در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، با اشاره به اهمیت نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در شهر قاهره، پایتخت مصر در رابطه با ایران بنا به درخواست عربستان سعودی، آن چه «خطر قریب الوقوع» ایران و هواداران آن را خوانده مورد تاکید قرار داد.

به نقل از پایگاه عربی شبکه خبری «سی.ان.ان» آمریکا، بر اساس این گزارش، وزیر خارجه بحرین در این باره نوشت: کسی که در نشست قاهره حضور می یابد و خطر قریب‌الوقوع و تهدیدکننده آمده از ایران و هوادارانش که هدف از آن گسترش فرقه گرایی، تجزیه امت (عرب) و سرنگونی کشورها است را نبیند، یا کور است یا خود را به کوری زده و یا این که دچار یک انکار جدی و توجیه‌ناپذیر است.

این در حالی است که «احمد القطان»، سفیر عربستان در مصر پیشتر اعلام کرده که کشورش از تمامی وزرای خارجه کشورهای عربی خواسته در یک نشست فوری در قاهره برای بررسی چگونگی مقابله با «دخالت‌های ایران» در مدت اخیر به ویژه پس از پرتاب موشک بالستیک از یمن به شهر ریاض، حضور یابند.

منبع: شفقنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها