کد خبر: 146300
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

بسته خبری اخبار سیاسی اعتماد آنلاین:

بازدید رهبری از مناطق زلزله زده و حاشیه های سیاسی

امروز 29 آبان ماه رهبر انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده بازدید و در جمع مردم این منطقه سخنرانی کرد.

بازدید رهبری از مناطق زلزله زده و حاشیه های سیاسی
کد خبر: 146300
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب گفتند که مسئولان تلاش‌های خود را مضاعف کنند به این حد قانع نیستم.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از سفر روز چهارشنبه روحانی به روسیه خبر داده است.

صبح امروز اسفندیار رحیم مشایی از نزدیکان محمود احمدی نژاد به دلیل توهین به مسئولان، تصرف غیرقانونی اموال دولتی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، به دادسرا فرهنگ رسانه مراجعه کرد و ظهر با قرار کفالت آزاد شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس در مراسم معارفه رئیس جدید کتابخانه دانشگاه تهران با انتقاد از روند ورود دانش آموزان به دانشگاه از طریق کنکور با انتقاد از نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه ها اعلام کرده که شاید اگر آقای نهاوندیان بانی شوند و سازمان سنجش را منحل کنند، مشکل حل شود چرا که تا آنها هستند مشکل حل نخواهد شد.

سید جواد ابطحی نماینده خمینی شهر امروز از تهیه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس خبر داده و گفته: عدم مدیریت مناسب در تعیین مزیت‌های نسبی، مدیریت نامناسب در موضوع کارگزاران بیمه کشاورزی، عدم واریز بدهکاری گندمکاران به حساب آنها از جمله دلایل این استیضاح است.

احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرده که وظایف، ماموریت‌ها و ساختارمدیریت بحران نیاز به بررسی دارد. مدیریت بحران، کشور را رنج می‌دهد. مجلس در این زمینه کوتاهی کرده و باید نظارتش را بیشتر کند.

علی اوسط هاشمی ، استاندار سابق سیستان و بلوچستان در گفتگو با «اعتمادآنلاین» از دلایل برکناری‌اش پرده برداشته و گفته که برخلاف نظر گروه های سیاسی استان اراده وزارت کشور بر تغییر بنده بود. او همچنین اعلام کرده که عده‌ای منافعشان را با ایجاد شکاف و تفرقه در استان پیگیری می‌کردند و برخی دوست دارند استان را امنیتی نگه دارند.

امروز محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در سخنانی به انتقادات علیه خود این گونه پاسخ داده شاید برخی تصور می کنند باید هر روز صدای تذکر و نطق عارف از مجلس شنیده شود؛ این طبیعی هم هست که چنین انتظاری وجود داشته باشد اما پاسخی که می توانم به دوستان جوان و منتقدم بدهم این است که وقتی من زنگ می زنم به وزیری و او سریعا جواب تلفن من را می دهد و اگر در جلسه ای باشد، چند دقیقه بعد خودش تماس می گیرد و من در این تماس ها می توانم مشکلی را مطرح و احیانا حل کنم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها