کد خبر: 146333
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از شروع دور جدید کنسرت‌ها تا گفته‌های بهزاد شیشه‌گران درباره پوسترهای بدون سفارشش

اعلام برنامه کامل اجراهای موسیقی در آذرماه و همچنین برنامه‌ اجراهای تئاتر شهر، گفت‌وگو با بهزاد شیشه‌گران به بهانه پوسترهای بدون سفارش این هنرمند و انتشار آلبوم رضا یزدانی از مهم‌ترین اخبار فرهنگ و هنر در روز دوشنبه بودند.

از شروع دور جدید کنسرت‌ها تا گفته‌های بهزاد شیشه‌گران درباره پوسترهای بدون سفارشش
کد خبر: 146333
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| دور جدید کنسرت‌های موسیقی همزمان با پایان ماه‌های محرم و صفر در تهران آغاز شد تا امشب در اولین اجرا شهرام ناظری و گروه کامکارها در کنسرتی خیریه به نفع زلزله‌زدگان غرب کشور در تالار وزارت کشور روی صحنه بروند. این تالار در ادامه میزبان کنسرت پرواز همای و همچنین همایون شجریان و پورناظری‌ها خواهد بود. کنسرت گروه آلمانی «شیلر» در روزهای دوشنبه ۲۰ و سه‌شنبه ۲۱ آذرماه از دیگر برنامه‌های تالار وزارت کشور در آذرماه است. اما علاوه بر این کنسرت‌ها بیش از هفتاد اجرای زنده دیگر هم در طول این ماه در تالارهای تهران و چند شهرستان دیگر روی صحنه خواهند رفت که برنامه کامل آن را می‌توانید در اینجا ببینید.

اما همزمان با پایان ماه صفر برنامه تالارهای تئاتر شهر هم اعلام شد تا در روزهای پیش‌رو نمایش‌های جدیدی در تالارهای این مجموعه روی صحنه بروند. «فرق اَ.وَسَط» به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی، «آبجی» به نویسندگی فرهاد امینی و کارگردانی مهدی شاه‌پیری، «اصفهان شهر بچه‌های لهستان» نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی رکسانا مهر افزون، «کلنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، «بوی خواب» نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی سهراب سلیمی و «آکواریوم» به نویسندگی سیامک احصایی و مهرک قزوینی و کارگردانی سیامک احصایی نمایش‌هایی هستند که در تئاتر شهر روی صحنه خواهند رفت.

بهزاد شیشه‌گران، نقاش و گرافیست یکی از هنرمندانی است که در طول سال‌های گذشته با طراحی پوسترهایی به اتفاقات اجتماعی و هنری اطرافش واکنش نشان داده است. این هنرمند در هفته گذشته و در روزهایی که همه اخبار به زلزله غرب کشور ختم می‌شد هم همین واکنش را داشت و پوستری برای زلزله‌زدگان طراحی و در فضای مجازی منتشر کرد. به همین بهانه گفت‌وگویی با این هنرمند و انتشار آثارش در فضای مجازی داشتیم که آن را می‌توانید اینجا بخوانید.

تشییع پیکر محمد پورستار، اعلام نام چند فیلمی که امروز که فرم شرکت در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند و همچنین انتشار دهمین آلبوم رضا یزدانی با عنوان «درهم» از دیگر اخبار حوزه فرهنگ و هنر در روز دوشنبه بودند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها