کد خبر: 146373
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

صادقی: پیگیری پرونده خاوری از طریق اینترپل بعد از صدور رای غیابی/ سهل انگاری مسئولان مسبب فرار خاوری نیز شفاف گردد

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: بعد از صدور رای نهایی در جلسه دادگاه به صورت غیابی امکان پیگیری پرونده خاوری از طریق اینترپل فراهم خواهد شد.

صادقی: پیگیری پرونده خاوری از طریق اینترپل بعد از صدور رای غیابی/ سهل انگاری مسئولان مسبب فرار خاوری نیز شفاف گردد
کد خبر: 146373
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| محمود صادقی در گفت‌وگویی، در خصوص محاکمه غیابی «محمودرضا خاوری»، گفت: پیرامون جرمی که توسط این فرد رخ داده، حضور افرادی دیگر هم در پرونده آمده که در جلسه فردا باید تعیین تکلیف و روشن گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه به تعبیری عده‌ای زمینه خروج «محمودرضا خاوری» از کشور را تعبیه کرده و به تعبیر دیگر سهل‌انگاری و عدم نظارت سبب خروج و فرار وی گشته که در این پرونده باید مشخص شود.

وی افزود: عدم نظارت و سهل‌انگاری افرادی در دستگاه‌های مربوطه و به ویژه مسئولیت آنها باید در زمان صدور حکم نهایی مشخص و برای هرکدام از سایر افراد هم حکم صادر گردد ضمن آنکه صدور رای برای «محمودرضا خاوری» امکان پیگیری پرونده از طریق اینترپل را فراهم خواهد کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: صدور حکم برای «محمودرضا خاوری» ولو به شکل غیابی که به لحاظ حقوقی امکان‌پذیر است، شرایط پیگیری و حتی دستگیری و بازگشت اموال بیت‌المال را تسهیل خواهد کرد.

قرار است «محمودرضا خاوری» مدیرعامل وقت بانک ملی و یکی از متهمان اصلی پرونده موسوم به فساد بزرگ بانکی، فردا - 30 آبان ماه- سال جاری در دادگاه انقلاب اسلامی به صورت غیابی محاکمه شود.

منبع: خانه‌ملت
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها