کد خبر: 146428
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

انتقال اوزیل به بارسا قطعی خواهد شد؟

بارسلونا همچنان در تلاش برای تقویت خط میانی خود است و مسوت اوزیل به یکی از گزینه های اصلی تبدیل شده است.

انتقال اوزیل به بارسا قطعی خواهد شد؟
کد خبر: 146428
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادانلاین| فیلیپه کوتینیو گزینه اصلی بارسا در تابستان بود و این تیم همچنان به دنبال جذب ستاره برزیلی است. هافبک 25 ساله از کیفیت بالایی برخوردار است و گزینه بسیار مناسبی برای آبی اناری ها است ولی شرایط جذب او بسیار پیچیده شده است. باشگاه لیورپول تمایلی به فروش او ندارد و قیمت بسیار بالایی را برایش درخواست می‌کند.


بدین ترتیب بارسا به سراغ گزینه های دیگری است و مسوت اوزیل اصلی ترین گزینه برای آبی اناری هاست. بارسا قصد دارد خط میانی خود را تقویت کند و اوزیل شرایط بسیار مناسبی برای انتقال دارد. او که 29 سال دارد، با آرسنال در لیگ اروپا حضور یافته و از همین جهت، می‌تواند در صورت حضور در بارسلونا، در چمپیونزلیگ نیز برای این تیم به میدان برود.
به علاوه قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد و از ژانویه آزاد به مذاکره با دیگر باشگاه‌ها خواهد بود و قصد تمدید با آرسنال را نیز ندارد. طبق ادعای موندو دپورتیوو، ممکن است که آرسنال در ژانویه سعی بر فروش او داشته باشد ولی با توجه به اینکه باشگاه می‌داند اوزیل قراردادش را تمدید نخواهد کرد، پس از این تاریخ، به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه جدا خواهد شد و با رقمی منطقی ستاره آلمانی را به فروش خواهد رساند.
حال باید دید بارسا از موقعیت به وجود آمده استفاده خواهد کرد و ستاره سابق رئال را جذب می‌کند یا اوزیل به باشگاه سابقش وفادار خواهد ماند و به جمع آبی اناری ها نمی‌پیوندد.


منبع: ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها