وحید موساییان در مراسم اکران خصوصی فیلم «وقتی برگشتم»:

امیدوارم هیچ فیلمی در صف اکران نماند

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان شب گذشته دوشنبه ۲۹ آبان با حضور اهالی سینما و رسانه در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

امیدوارم هیچ فیلمی در صف اکران نماند
کد خبر: 146437
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| وحید موساییان کارگردان فیلم «وقتی برگشتیم» پیش از نمایش این فیلم با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان گفت: فیلم «وقتی برگشتم» به‌زودی اکران می‌شود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه فیلم‌های پشت اکران مانده نیز به نمایش دربیاید و عدالت و برابری روزی و روزگاری در سینما اجرا شود.

احترام برومند بازیگر فیلم نیز با اشاره به زلزله اخیر غرب کشور گفت: از طرف خودم و دوستانم در گروه سازندگان فیلم «وقتی برگشتم» به بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه تسلیت می‌گویم و خواهش می‌کنم که فکر آینده و فردای بعد از زلزله و هموطنان زلزله‌زده باشیم.

لادن مستوفی نیز گفت: این روزها همه دردمندیم و باید برای روزهای آینده دست به دست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم و لبخند به چهره‌ها بیاوریم.

منظر لشگری بازیگر دیگر فیلم نیز بیان کرد: امیدوارم برای زلزله‌زدگان خانه‌هایی ساخته شود که نه تنها با هیچ زلزله‌ای بلکه با هیچ اتفاق دیگری خراب نشود.

محمدرضا سکوت فیلمبردار فیلم نیز تاکید کرد: بسیاری خوشحالم که امروز فیلم «وقتی برگشتم» اکران می‌شود و امیدوارم بیشتر از تصاویر فیلم از قصه و داستان فیلم لذت ببرید.
حبیب اسماعیلی هم گفت: اگر فیلم را دوست داشتید آن را تبلیغ کنید.

در این مراسم پیش از نمایش فیلم، پوستر اثر به رسم یادبود امضا شد. کمال تبریزی، علیرضا امینی، مسعود فروتن، مسعود رایگان، لیلی رشیدی، اصغر رفیعی‌جم، مرضیه برومند، غلامرضا رمضانی، هوشنگ مرادی کرمانی، عادل بزدوده، محمد آفریده، فریدون شهبازیان، مسعود اطیابی، محمد جعفری، محمود یارمحمدلو، اصغر هاشمی، محمدعلی بهمنی، لادن مستوفی، حسین محب‌اهری، سعید داخ، آزیتا موگویی، مسعود میمی، علی حجازی‌مهر، احترام برومند، ماهور موساییان، بهزاد آدینه، متین ستوده، افشین هاشمی، مصطفی تقی‌زاده، منوچهر آزادی در این مراسم حضور داشتند.

فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان و با بازی رضا کیانیان، افشین هاشمی، لادن مستوفی، بیتا فرهی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب‌اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین و با حضور احترام برومند ساخته شده است و از هفته آینده در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

منبع: مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها