کد خبر: 146499
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

قول بزرگ نکونام به زلزله زدگان کرمانشاه

سرمربی خونه به خونه بابل در نشست خبری پس از دیدار برابر ملوان طرح خیرخواهانه‌ای را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه مطرح کرد.

قول بزرگ نکونام به زلزله زدگان کرمانشاه
کد خبر: 146499
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادانلاین| پس از حادثه دردناک زلزله غزب کشور اهالی و پیشکسوتان ورزش برای کمک به بازماندگان از هیچ امر خیری دریغ نکردند و حالا جواد نکونام، سرمربی خونه به خونه بابل، طرح جالبی را برای کمک مجدد اعلام کرد.

نکونام که در فوتبال اسپانیا برای اوساسونا بازی می‌کرد و از چهره‌های مطرح ایران در تیم ملی بود در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان بندرانزلی گفت: دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم چون کاری را که باید می‌کردم، انجام دادم. علاقه‌ای هم به عکس و دوربین ندارم. ورزشکاران ما واقعا در کنار مردم بودند و جا دارد از همه تشکر کنم. خیلی از ورزشکاران و فوتبالیست‌ها به صورت پنهانی رفتند و کمک کردند و عکس و فیلمی هم از آن‌ها بیرون نیامد. هر کسی که انجام داده برای هم‌دلی و دل‌خودش انجام داده است. من واقعا از این اتفاقی که برای مردم کرمانشاه رخ داده ناراحتم. دو نفر از اقوام من هم آن جا بودند و به مردم کمک می‌کردند. این اتفاق نشان داد که ما مردم، همیشه کنار هم هستیم. مهم‌ترین مساله این است که الان را فقط نگاه نکنیم بلکه ماه بعد و ماه‌های بعد را هم نگاه کنیم. لباس‌هایی دارم که واقعا برایم باارزش است اما همه آن‌ها را می‌خواهم حراج کنم و پول آن را صرف ساختن خانه برای کرمانشاهی‌ها می‌کنم.


منبع: ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها