کد خبر: 146635
|
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از طلا و نان و سکه تا حضور محمد دادکان در وزارت صنعت

در این بسته خبری شاهد بالا و پایین شدن نرخ دلار، طلا، نان و سکه هستید. حضور محمد دادکان در وزارت صنعت، معدن و تجارت از ویژه‌های این بسته خبری است.

از طلا و نان و سکه تا حضور محمد دادکان در وزارت صنعت
کد خبر: 146635
|
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتماد آنلاین| قفل تولید از لایه‌های نفتی پارس جنوبی چندی پیش شکسته شد اما سر راه امضای قرارداد برای توسعه این لایه ها با شرکت‌های خارجی همچنان سدهایی وجود دارد و درحالی که به نظر می رسید مذاکره با "مرسک" برای توسعه لایه های نفتی در مرحله آخر قرار دارد، خرید شاخه نفتی این شرکت توسط توتال فرانسه آغوش لایه‌های نفتی را به روی شرکت‌های دیگر باز کرد.

خبر نفتی دیگر به قیمت نفت باز می‌گردد. بر اساس گزارش رویترز، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 85 سنت، معادل 1.5 درصد افزایش به 57 دلار و 68 سنت رسید. قیمت نفت برنت نیز امروز 40 سنت معادل 0.6 درصد رشد داشت و به 62 دلار و 97 سنت رسید.

بر خلاف قیمت نفت، قیمت طلا ثابت ماند . بر اساس گزارش رویترز، طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در شرایطی که سرمایه‌گذاران در آستانه انتشار جزئیات آخرین نشست بانک مرکزی آمریکا محتاط مانده بودند، تغییر قیمت چندانی نداشت.

خبر طلایی دیگر به قیمت سکه در بازار ایران باز می‌گردد. قیمت سکه باید فقط کمی بیش از ارزش طلای آن باشد اما در وضعیت کنونی سکه ۲۰۰ هزار تومان از ارزش طلای آن بیشتر است که کاملا غیر طبیعی است .

نرخ دلار یکی از مباحث داغ این روزها در ماههای پایانی سال است. سیدکمال سیدعلی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، در گفتگو با اعتمادآنلاین ، از دلایل افزایش نرخ دلار بعد از انقلاب صحبت کرد. به گفته او قیمت دلار نهایتا تا پایان سال، 4300 تومان خواهد شد.

خبر افزایشی دیگر به نرخ تورم باز می‌گردد. تورم نقطه به نقطه در کل کشور، مناطق شهری و روستایی، به ترتیب ٩.٦، ٩.٥ و ۱۰ درصد بوده که نسبت به ماه قبل، ٠.٩ واحد درصد افزایش یافته است.

اما بشنوید از حضور محمد دادکان در وزارت صنعت، معدن و تجارت . وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد دادکان را به عنوان مشاور امور تربیت بدنی و ورزش خود منصوب کرد.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها