تابلوی جمعی از هنرمندان برای حمایت از کودکان بدسرپرست

جمعی از هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری شب گذشته 30 آبان‌ماه در پویش «بد سرپرست تنهاتر است» در گالری آس گرد هم آمدند و تابلوی را به صورت جمعی زیر نظر بزرگمهر حسین‌‌پور خلق کردند.

تابلوی جمعی از هنرمندان برای حمایت از کودکان بدسرپرست
کد خبر: 146637
|
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| در این مراسم که با حضور چهره‌های هنری و سینمایی همچون بهرام رادان، مهناز افشار، احمد محیط طباطبائی، گلاره عباسی، کمند امیرسلیمانی، مهران رنجبر و... برگزار شد؛ علاقمندان با اهدا و نصب میخ‌های خود روی تابلو بستری را برای خلق اثر بزرگمهر حسین‌پور فراهم کردند و این هنرمند نیز بر اساس آنها، تابلویی را خلق کرد.

فاطمه رحیمی، دبیر پویش «بد سرپرست، تنهاتر است» نیز در حاشیه این مراسم گفت: در این پویش ما سعی کردیم که از هنرمندان به‌عنوان قشر مورد توجه مردم برای آموزش استفاده کنیم تا جامعه را در خصوص کودکان بد سرپرست آگاه کنیم چرا که سالانه کودکان بسیاری قربانی خانواده‌های نامناسب می‌شوند.

رحیمی بر لزوم آموزش در عرصه کودکان بدسرپرست تأکید کرد و افزود: از آنجایی‌که هنرمندان شخصیت‌های مرجع در جامعه ما هستند و مردم بیشتر به آن‌ها و صحبت‌هایشان توجه می‌کنند، ما سعی کردیم که از حضور آنان در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش بهره‌مند شویم به همین خاطر تعداد زیادی ویدئو از هنرمندان نیز در این راستا منتشر کردیم.

او هدف از اجرای این برنامه را اختصاص یک روز به منع خشونت علیه کودکان دانست و بیان کرد: هنر همواره در راستای بهبود فرهنگ زیستن انسان‌ها و تعالی گام برداشته است لذا امیدواریم که چنین اقداماتی در بین جامعه هنری پررنگ‌تر دنبال شود.

منبع: هنرآنلاین
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها