کد خبر: 148045
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۱ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

مشاور امنیت ملی آمریکا مطرح کرد:

تهدید دوباره ایران و کره‌شمالی از سوی ایالات متحده

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با طرح ادعاهای تکراری ایران را در کنار کره شمالی تهدیدی برای آمریکا خواند و انتقادات تندی علیه تهران مطرح کرد.

تهدید دوباره ایران و کره‌شمالی از سوی ایالات متحده
کد خبر: 148045
|
۱۳۹۶/۰۹/۱۱ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| الهه شهبازی - مَک مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در اتاق مطبوعات کاخ سفید با خبرنگاران درباره استراتژی‌های دونالد ترامپ که قرار است ماه آینده منتشر شود، صحبت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین به نقل از وان‌امریکن ژنرال اِچ آر مک مستر در سخنرانی روز شنبه‌ خود درباره شباهتهای حکومت ترامپ و ریگان و مواضع سرسخت آن ها در برابر دولت‌های به زعم او «سرکش» صحبت کرد.

مک مستر در این سخنرانی نسبت به کشورهایی مانند ایران و کره‌شمالی که به ادعای او تهدیدی برای آمریکا محسوب می‌شوند انتقاد شدیدی مطرح کرد و در ادامه مدعی شد که دوران صبر استراتژیک گذشته است.

او همچنین به استراتژی امنیت ملی دونالد ترامپ که قرار است ماه آینده منتشر شود، اشاره کرد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در ادامه گفت: رییس جمهور دونالد ترامپ به زودی جزییات استراتژی خود را منتشر خواهد کرد، اما در حال حاضر می‌توانم بگویم که استراتژی‌ها برای دفاع از میهنمان، پیشرفت رفاه آمریکا، حفظ صلح از طریق قدرت و افزایش نفوذ آمریکا است.

و در آخر مک مستر، رییس جمهور آمریکا را به دلیل موضع گرفتن سخت در برابر فعالیت های تجاری و اقتصادی ناعادلانه که موجب آسیب به رفاه آمریکا میشود، تحسین کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها